W dniu dzisiejszym wystartowała platforma Kaufland Marketplace. Każdy kto wejdzie na stronę internetową Kaufland.pl lub otworzy aplikację Kaufland w smartfonie, będzie miał dostęp zarówno do oferty stacjonarnych sklepów sieci, jak również do ponad dwóch milionów artykułów. Zostały one pogrupowane w ponad 6400 kategoriach, takich jak np. dom, elektronika, ogród, majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, sport, moda, niemowlę i dziecko. Wszystkie artykuły można kupić on-line w dowolnym momencie, a następnie zamówić wygodną dostawę do domu. Asortyment […]
Zakupy online
Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą ofertę produktów w niskich cenach na każdy sezon! Akcja trwa od 22 kwietnia do 5 maja 2024 r. Lidl Polska od początku funkcjonowania rozwija swoją działalność wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz podążając za potrzebami i trendami rynku. Na szczególną uwagę zasługuje sklep internetowy marki, który obchodzi właśnie 5-lecie! Dzięki ofercie […]
Accenture i Fashion Biznes przeprowadziły II edycję badania zwyczajów zakupowych generacji Z, czyli osób urodzonych po 1995 r. Jego celem było zrozumienie wpływu ostatnich miesięcy na sposób realizacji procesów zakupowych młodego pokolenia oraz powiązanych z nimi sfer życia zdominowanych przez narzędzia cyfrowe. Najważniejsze wnioski zostały przedstawione w raporcie „Jak kupuje generacja Z”. Generacja Z najbardziej ze wszystkich przebadanych pokoleń zatęskniła za bezpośrednimi kontaktami dostępnymi bez ograniczeń, 46% z nich uważa, że nauka i praca zdalna […]
Okres pandemii koronawirusa wymaga zmiany w podejściu do prowadzonej działalności. Ta zasada dotyczy wielu branż, ale szczególnie widoczna jest w handlu. Zakazy i obostrzenia, ale również brak poczucia bezpieczeństwa wśród klientów wpływają na kondycję finansową sklepów. Konsumenci coraz częściej wybierają hybrydowe formy zakupów z dostawą do punktu odbioru w sklepie lub w zewnętrznych automatach do wydawania paczek. Wsparciem dla handlu w obecnej sytuacji może być częściowa automatyzacja sprzedaży realizowana za pomocą SelfLockerów, czyli skrytek na […]
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – popularną […]
Od teraz produkty Oshee dostępne są w nowo otwartym sklepie internetowym Oshee Shop. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, marka uruchomiła możliwość zakupu online wszystkich produktów dostępnych w swojej ofercie, w tym wody mineralnej Kinga Pienińska. Handlowcy oraz właściciele klubów fitness mogą teraz bez przeszkód zamawiać nawet bardzo małe ilości artykułów Oshee bezpośrednio na stronie sklepu. Liczba kupujących w Internecie Polaków stale rośnie i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić. Dlatego by […]
Redakcja Przeglądu Handlowego postanowiła sprawdzić przedświąteczne ceny towarów na półkach e-supermarketów, które w Polsce zdobywają coraz większe uznanie wśród klientów. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety działające na terenie Olsztyna i okolic. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych e-Rast.pl (sieć regionalna), Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, według przyjętych przez nas zasad, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. Podstawowym warunkiem raportu jest zasada, że we wszystkich badanych sklepach sprawdzamy ceny tych samych produktów. Poniżej […]
Redakcja Przeglądu Handlowego wznawia akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych Tesco.pl, Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, zgodnie z przyjętym przez nas standardem, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. We wszystkich badanych sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Poniżej przedstawiamy listę 30 losowo wybranych produktów codziennego użytku, biorących udział w badaniu cen koszyków. Ceny najtańszych produktów w zestawieniu poszczególnych sklepów zostały pogrubione. […]
Koniec ze staniem w korkach w drodze do hipermarketu. Dzięki e-zakupom, mieszkańcy Opola mogą już robić zakupy w jednej z największych sieci handlowych nie wychodząc z domu. To, co wyróżnia zakupy za pośrednictwem internetu sieci Tesco to brak wartości minimalnej zamówienia oraz możliwość zamawiania nawet za pomocą smartfona. Czym Tesco chce przyciągnąć klientów? Niskimi cenami i szerokim asortymentem. A to dlatego, że choć kupujemy za pośrednictwem internetu, wybieramy spośród szesnastu tysięcy produktów dostępnych na półkach […]
Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują prognozy? W porównaniu do rynków zagranicznych rodzime e-delikatesy mają wciąż sporo do nadrobienia. W czasie gdy Ocado, czyli największe delikatesy internetowe w Wielkiej Brytanii, wygenerowały 600 mln funtów (ok. 3 mld zł) przychodu, w Polsce wynik ten dla całej branży łącznie wyniósł zaledwie 200 […]
- 1