17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych. Marka Soplica – ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60%. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica. Na potrzeby kampanii „Bój o słój” stworzono specjalną […]
Wódka
Bourbon Jim Beam Honey to już trzeci innowacyjny produkt z rodziny Jim Beam wprowadzany na polski rynek w 2012 roku. W marcu marka zaoferowała konsumentom napój z kategorii RTD – Jim Beam White & Cola, a w kwietniu – Bourbon z dodatkiem soków z owoców czarnej wiśni Red Stag. Jim Beam Honey łączy tradycyjne dla marki smaki wanilii i dębu z naturalną słodyczą miodu, tworząc nowy, zaskakujący smak. Sekretem produktu jest naturalny miód – Jim […]
Srebro dla Jęczmiennej Żołądkowej Gorzkiej z Lublina a brąz dla Lubelskiej Trzy Zboża! 34 jurorów potwierdziło jakość i smak polskich wódek podczas zakończonej właśnie, 12. edycji największego konkursu za oceanem, w którym oceniane są alkohole – San Francisco World Spirits Competition. Wyróżnienia te cieszą tym bardziej, że nasze dwa produkty z segmentu wódek popularnych oceniane były w porównaniu m.in. do wódek klasy premium w kategorii wódki czyste. – mówi Wojciech Bortkiewicz, Marketing Director Stock Polska. W […]
Rodzina wódek Lubelskie, która odnosi spektakularne sukcesy na polskim rynku jest czwartą marką pod względem wzrostu sprzedaży na świecie w kategorii alkoholi smakowych. To jedyna polska marka w tej kategorii, która odnotowała tak wysoką sprzedaż. Wszystkie marki wymienione w tej kategorii, musiały w minionym roku walczyć ze spowolnieniem sprzedaży. Z wyjątkiem wódek Lubelskie. Marka awansowała na trzecie miejsce z udziałami w całym rynku wódki wynoszącymi już 6,9% (Źródło: Nielsen, Top Vodka Brands udział wolumenowy w rynku […]
Najpopularniejsza wódka z portfolio CEDC – Żubrówka Biała zadebiutowała w Milionaires’ Club – prestiżowym międzynarodowym rankingu największych alkoholowych marek świata, przygotowywanym przez Drinks International. Marka od razu wspięła się na 18 pozycję wśród najlepiej sprzedających się wódek bijąc rekord wśród debiutantów listy. Wprowadzona na rynek w listopadzie 2010 roku Żubrówka Biała już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów stając się najlepiej sprzedającą się marką w portfolio CEDC w Polsce. Dało […]
Żubrówka Biała i Jeżówka zostały laureatami w prestiżowym w konkursie Teraz Polska objętym patronatem Prezydenta RP. To jedyne marki alkoholi mocnych, które otrzymały godła Teraz Polska w tegorocznej, XXII edycji konkursu. Białostockie marki konkurowały z 74 innymi produktami i usługami, z których tylko 29 zostało odznaczone godłem Teraz Polska, oznaczającym najwyższą jakość i profesjonalizm firm. Godła Teraz Polska traktujemy jako wielkie wyróżnienie oraz potwierdzenie najwyższej jakości Żubrówki Białej i Jeżówki, która od zawsze była naszym […]
BOLS wprowadza do sportowych barów i pubów w największych miastach podgrzewający atmosferę, piłkarski gadżet. FOOTBOLS – gadżet stworzony dla kibiców oglądających sportowe zmagania w sport barach – to specjalna taca na kieliszki w formie boiska piłkarskiego. Produkt idealnie sprawdza się podczas roznoszenia kamikadze oraz innych drinków na bazie likierów i wódki BOLS podawanych w shotach, gwarantując nie tylko bezpieczne dotarcie kieliszków do stolika, ale przede wszystkim dobrą zabawę z jego użyciem. FOOTBOLS to projekt powstały […]
W międzynarodowym konkursie Monde Selection produkty CEDC otrzymały najwyższe wyróżnienia. Najmłodsza czysta wódka Grupy CEDC – Żubrówka Biała – wyróżniona została Złotym Medalem (Gold Award) potwierdzającym jej wyjątkowe walory smakowe. Żubrówka Biała należy do kategorii wódek mainsteram, wśród których jest najdroższą marką. Wielka popularność, jaką ta wódka cieszy się od momentu pojawienia się na rynku potwierdza znaczenie przykładane przez konsumentów do jakości, a nie tylko ceny produktów z tego segmentu. Nagroda Gold Award jest kolejnym potwierdzeniem najwyższej próby Żubrówki Białej i […]
Kolejna w rodzinie Lubelskie. Świeża, orzeźwiająca, miętowa. Na rynku pojawiła się właśnie Lubelska Miętówka – połączenie mięty z sokiem z limonki. Nadchodzi lato więc czas na soczyste smaki i kolory. Taka jest najnowsza propozycja rodziny Lubelskie, soczysta, słodko-kwaśna, uwodząca smakiem i świeżym aromatem. Tym razem producent proponuje klasyczny duet limonki i mięty, które zatopione są w czystej wódce. Pieczołowicie dobrane składniki – lekkie i orzeźwiające tworzą doskonałą mieszankę, która znakomicie dopełni każde letnie popołudnie. Miętówka […]
Jeden z największych producentów wódki na świecie wprowadza na rynek Żubrówkę Paloną – leżakowaną w polskich dębowych beczkach po nalewach wiśniowych, otwierającą nową kategorię alkoholi mocnych w Polsce. Wprowadzona na rynek Żubrówka Palona zestawiana jest na bazie niepowtarzalnej receptury, wykorzystującej między innymi whiskey. Dzięki leżakowaniu w polskich dębowych beczkach po nalewach wiśniowych wytwarzanych w Białymstoku, Żubrówka Palona zyskuje bursztynowy kolor, zbalansowaną słodycz i posmak owoców, przy jednocześnie wytrawnych akcentach. Żubrówka Palona wpisuje się w zyskującą […]