Vodka

Wielkanoc ze smakiem od Soplicy

Soplica na Wielkanoc

Na wielkanocnym stole nie może zabraknąć żurku z białą kiełbasą, jaj, drożdżowego ciasta, mazurka oraz…nalewki. Dlatego Soplica – marka szlachetnej wódki i ekspert od nalewek, przygotowała dla swoich konsumentów świąteczne upominki – zestawy Soplicy z tradycyjnymi nalewkami. W wielkanocnej ofercie specjalnej, przy zakupie czystej wódki Soplicy, konsumenci otrzymają jedną z dwóch najlepiej znanych nalewek: Soplicę Wiśniową lub Soplicę Orzech Laskowy. Receptury tych alkoholi bazują na naturalnych składnikach, a ich wyjątkowy smak doskonale połączy się z […]

Ostatki w towarzystwie Grey Goose

Tegoroczny sezon najważniejszych nagród filmowych zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, uroczystym galom i zebranym na nich gwiazdom, towarzyszyć będzie marka Grey Goose. Ambasadorzy francuskiego trunku, specjalnie na tę okazję przygotowali unikalną kolekcję koktajli, inspirowanych najlepszymi produkcjami ubiegłego roku. Filmowy toast z Grey Goose Dziesiątki gwiazd światowej kinematografii, liczni twórcy i producenci oraz setki fotoreporterów pojawi się na czerwonych dywanach tegorocznych festiwali filmowych. Cały świat z niecierpliwością czeka na uroczyste gale, podczas których poznamy laureatów statuetek […]

Zimowe koktajle od marki Grey Goose

Chez Goose - Grey Goose

Marka Grey Goose, jak co roku, przygotowała dla swoich fanów kolekcję wyjątkowych, zimowych koktajli. Ludovic Miazga, ambasador francuskiego trunku, stworzył kilka przepisów na eleganckie koktajle, które będą wyśmienitym dopełnieniem każdego zimowego, karnawałowego przyjęcia. Zimowa elegancja Najlepszej jakości składniki oraz wysokogatunkowe alkohole posłużyły ambasadorowi marki Grey Goose do stworzenia tegorocznej kolekcji zimowych koktajli z Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie. Oryginalne receptury zadowolą podniebienia nawet najbardziej wymagających koneserów luksusowych trunków, a miłośnikom miksologii pozwolą na poznanie nowych, […]

W górach grzeje Soplica

W górach grzeje Soplica

Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek i wódki Soplica to propozycja marki na spędzenie wieczorów po nartach m. in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej i Krynicy Zdroju. W akcji Soplicy bierze udział ponad 50 najlepszych karczm, restauracji, pubów i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, kamizelki dla obsługi czy kieliszki wraz ze […]

Grey Goose w czołówce najpopularniejszych wódek świata

Grey Goose

Francuska wódka Grey Goose zajęła drugie miejsce w rankingu najbardziej popularnych wódek świata przeprowadzonym dla magazynu „Drinks International”. Ankietę wśród 100 czołowych barów świata zrealizowała firma Leslie Henry Marketing & Research. Grey Goose podąża za trendami Badanie miało za zadanie wykazać jakie obecnie panują trendy wśród barowych i klubowych konsumentów na całym świecie. W ankiecie wzięli udział barmani z największych miast – od  Melbourne, przez Budapeszt i Edynburg, po Singapur. Pytano ich m.in. o to, […]

Sukces Grey Goose w Wielkim teście czystych wódek!

Grey Goose Wódka

Wielki test czystych wódek miesięcznika LOGO już za nami. Członkowie redakcji oraz zaproszeni przez nich eksperci i sommelierzy ocenili jakość, smak oraz zapach wybranych wódek z Polski i z zagranicy. Francuska wódka Grey Goose zdobyła uznanie całego jury – trunek został jednym z dwóch zwycięzców testu. Grey Goose po raz kolejny na podium! Francuska wódka Grey Goose to niezwykle luksusowy trunek, którego walory smakowe od lat doceniane są przez światowych ekspertów oraz najbardziej wymagających koneserów. Grey […]

BOLS pomnaża zakupy – Zimowa promocja marki

Bols - linia produkcyjna

BOLS, lider wódek premium na polskim rynku, rusza z nową kampanią promocyjną. Od 10. grudnia do 5. stycznia 2013 Ambasadorki podwoją ilość kupionych przez klienta butelek, sprzedawanych w promocyjnej cenie. Wystarczy do tego paragon zakupu, rejestracja na Facebooku i dobry pomysł na sylwestra. Marka BOLS organizuje sylwestrową akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. W ponad 2000 sklepów na terenie całej Polski można będzie kupić butelkę wódki BOLS 0,5l w specjalnej cenie – 21,99 złotych. Należy pamiętać […]

Soplica Pigwowa w nowej, szlachetnej edycji ze zbiorów 2012

Soplica Pigwowa

Soplica Pigwowa pojawiła się na rynku w lutym 2012 roku i od pierwszego dnia stała się sprzedażowym hitem, ramię w ramię z ulubionym smakiem konsumentów Soplicy – Orzechem Laskowym. Pierwsza edycja Soplicy Pigwowej idealnie trafiła w gusta Polaków, błyskawicznie znikając ze sklepowych półek. Wprowadzona przez eksperta od nalewek – limitowana edycja Soplicy Pigwowej z 2011 r. szybko została wykupiona, pozostawiając konsumentów w oczekiwaniu na kolejne zbiory owoców. Właśnie dlatego zadbano, by tegoroczna edycja nalewki ze […]

Rusza kampania Soplicy „Bój o słój” – uczy robić nalewki i nagradza najlepszych

Soplica Spirytus Nalewkowy 500ml

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych. Marka Soplica – ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60%. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica. Na potrzeby kampanii „Bój o słój” stworzono specjalną […]

Bourbon z miodem? – Jim Beam osładza sklepowe półki

Jim Beam Honey

Bourbon Jim Beam Honey to już trzeci innowacyjny produkt z rodziny Jim Beam wprowadzany na polski rynek w 2012 roku. W marcu marka zaoferowała konsumentom napój z kategorii RTD – Jim Beam White & Cola, a w kwietniu – Bourbon z dodatkiem soków z owoców czarnej wiśni Red Stag. Jim Beam Honey łączy tradycyjne dla marki smaki wanilii i dębu z naturalną słodyczą miodu, tworząc nowy, zaskakujący smak. Sekretem produktu jest naturalny miód – Jim […]