W związku z wojskową inwazją Rosji na Ukrainę, większość sieci handlowych w Polsce, podjęła decyzję o wycofaniu z oferty rosyjskich i białoruskich produktów. Jakie sklepy wycofują rosyjskie produkty? Wśród największych sieci, które zdecydowały się na taką formę walki z rosyjskich agresorem, są m.in.: Carrefour, Auchan, Biedronka, Lidl, Żabka, Netto, Stokrotka, Polomarket, Intermarche, Kaufland, Lewiatan, Aldi, Topaz i wiele innych. 1 marca br. sieć Biedronka wycofuje produkty wyprodukowane przez dostawców zarejestrowanych na terenie Federacji Rosyjskiej oraz […]
Topaz
W piątek 19 czerwca br. podczas webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, zostały przyznane nagrody „Retailer of the Year 2019”. Nagroda Główna „Retailer of the Year 2019” została przyznana firmie CARREFOUR, w kategorii „Sieci Multiformatowe”, zwycięzcą została również firma CARREFOUR, w kategorii „Supermarkety”, zwycięzcą została Sieć Sklepów TOPAZ, w kategorii „Dyskonty”, zwycięzcą została firma LIDL, w kategorii „Sklepy Małego Formatu”, zwycięzcą […]
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A.. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już wzbudzić spore zainteresowanie wśród konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty opatrzone charakterystyczną etykietą „Lubię”. Obecność w sklepach produktów Lubię stale rośnie, jednak najlepszą miarą sukcesu marki jest zadowolenie klientów, którzy chcą powtarzać zakupy czyli są usatysfakcjonowani jakością i ceną produktów z […]
- 1