Od 4 listopada aż do 15 tycznia 2023 roku klienci robiąc zakupy w sklepach z logo Grupy Chorten mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Wystartowała loteria konsumencka z 37 markami. To już kolejna akcja skierowana do klientów kupujących w sklepach z drzewkiem dębu, w której paragony są przepustką do wygranej. Zasady są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł na jednym paragonie, w tym powinien się na nim znaleźć co najmniej jeden produkt marki biorącej […]
Tchibo
Blisko 120 wystawców i nawet 2 tysiące odwiedzających – dokładnie za miesiąc – 2 września na Stadionie Miejskim w Białymstoku będą miały miejsce II Targi Ogólnospożywcze organizowane przez Grupę Chorten. To największe tego typu prestiżowe wydarzenie wystawiennicze branży spożywczej w północno-wschodniej Polsce, które stanie się także przestrzenią do debaty na temat patriotyzmu konsumenckiego, handlu po sąsiedzku oraz wspierania lokalnych producentów i polskich hurtowni oraz sklepów. Po sukcesie pierwszych targów, w tym roku zaplanowano drugą edycję […]
13 kwietnia br. zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka kawy wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki prezentujemy na poniższym wykresie. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 24 marca 2014 do 13 kwietnia 2014 roku włącznie. Ankieta cieszyła się dużym zainteresowaniem. Oddano łącznie 347 głosów. Początkowo liderem sondy była marka Douwe Egberts, która później została wyprzedzona przez markę Astra oraz Woseba. Ostatecznie zdecydowanym liderem została Astra, która zdobyła aż 27% wszystkich głosów naszych czytelników. […]
Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami. Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja […]
- 1