Spotkania branżowe

Grupa Chorten organizuje targi i debatę o patriotyzmie konsumenckim

Targi Chorten

Blisko 120 wystawców i nawet 2 tysiące odwiedzających – dokładnie za miesiąc – 2 września na Stadionie Miejskim w Białymstoku będą miały miejsce II Targi Ogólnospożywcze organizowane przez Grupę Chorten. To największe tego typu prestiżowe wydarzenie wystawiennicze branży spożywczej w północno-wschodniej Polsce, które stanie się także przestrzenią do debaty na temat patriotyzmu konsumenckiego, handlu po sąsiedzku oraz wspierania lokalnych producentów i polskich hurtowni oraz sklepów. Po sukcesie pierwszych targów, w tym roku zaplanowano drugą edycję […]

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2017 czas zacząć!

Już po raz dziewiąty, w dniach 29-30 marca 2017 w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2017. Przegląd Handlowy już po raz 4. objął swoim patronatem to niezwykłe wydarzenie. Tegoroczna edycja tego najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania sektora retail zgromadzi ponad 1200 uczestników z 430 firm, w tym ponad 220 przedstawicieli 66 sieci handlowych oraz reprezentantów ponad 160 firm – producentów […]

Poland & CEE Retail Summit 2017

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora wpłynie na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu, plany producentów FMCG czy trendy konsumenckie będzie jednym z głównych tematów, które zostaną rozwinięte podczas Poland & CEE Retail Summit 2017 już 29-30 marca 2017 w Warszawie). To od 9 lat najważniejsze i najbardziej reprezentatywne […]

Podsumowanie Targów RetailShow 2016

VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 dobiegły końca. Właściciele i zarządzający sklepami mogli wybierać spośród szerokiej oferty ponad 160 polskich i zagranicznych wystawców, którzy prezentowali innowacyjne produkty i usługi niezbędne przy wyposażaniu placówek handlowych. Targi odwiedziło ponad 4,5 tys. osób, wielu słuchaczy wzięło udział w konferencji Retail Congress oraz warsztatach w Retail Innovations Theatre. Siódma edycja Targów RetailShow kojarzona będzie z dynamicznym rozwojem tej imprezy, gdyż do dyspozycji wystawców była największa powierzchnia w historii […]

13 października podczas gali PRCH Retail Awards poznamy najlepsze centra i sieci handlowe w Polsce

Już 13 października poznamy laureatów najbardziej prestiżowego konkursu dla branży centrów handlowych, PRCH Retail Awards. Rekordowe 80 zgłoszonych projektów walczy w 15 kategoriach konkursowych. Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został przez Polską Radę Centrów Handlowych z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Zwycięzców 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards będzie można poznać podczas uroczystej gali, która odbędzie się 13 października. Wydarzenie to rokrocznie gromadzi grupę 400 najważniejszych przedstawicieli […]

Już jutro Poland & CEE Retail Summit 2016

W dniach 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016. Jak pisaliśmy już wcześniej, Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem i również będziemy obecni na kongresie. Organizator kongresu Retail Summit, firma Blue Business Media zapowiada, że w tym niezwykle dynamicznym spotkaniu udział weźmie około 1000 uczestników, w tym blisko 200 przedstawicieli handlu i ponad 500 przedstawicieli sektora FMCG. To […]

Poland & CEE Retail Summit 2016 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem. Kongres Poland & CEE Retail Summit to pozycja obowiązkowa w kalendarzach menadżerów z firm z sektora handlu i sektora spożywczego. Spotkanie to od 8 lat wpływa na jakość i tempo rozwoju polskiego i europejskiego handlu jak oraz ma wymierne przełożenie na codzienny biznes poszczególnych firm. […]

„Mobilny handlowiec – systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży”

Rozwiązania mobilne odgrywają coraz większą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Miniony rok przyniósł szereg istotnych zmian i nowości na rynku m-commerce w Polsce. Nastąpiło zwiększenie zainteresowania technologiami mobilnymi. Działy marketingu i przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań w dzisiejszych  czasach jest rzeczą niezbędną. Traktowane do tej pory „po macoszemu” mobilne strony, sklepy czy aplikacje, zyskały na popularności. To bardzo ważna zmiana i kolejny krok w ewolucji od dokumentu papierowego do elektronicznego. Dlatego jeżeli: Realizujesz swoje zadania, […]

Poland & CEE Retail Summit 2015 – podsumowanie

W dniach 18 – 19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie już po raz siódmy odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit – czyli doroczne spotkanie przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Przegląd Handlowy już po raz drugi był patronem medialnym tego wydarzenia. Kongres po raz kolejny potwierdził swoją pozycję największego i najbardziej reprezentatywnego spotkania polskiego sektora handlu i FMCG. Podczas tegorocznej edycji obecnych było ponad 930 uczestników, więc niemal o 25% więcej niż w roku 2014. W tegorocznej edycji rekordowa była ponadto: ilość sieci […]