Sosy

Światowy Dzień Ketchupu – które warianty smakowe najchętniej wybierają Polacy?

Ketchup

5 czerwca świętujemy Światowy Dzień Ketchupu – jednego z najpopularniejszych dodatków do potraw na całym świecie. Według danych udostępnionych przez firmę Kraft Heinz ketchup najbardziej lubimy w wersji łagodnej (60%), a ostrą wersję wybiera 40% z nas. Do jego produkcji fabryka w Pudliszkach każdego miesiąca wykorzystuje nawet 6 milionów kilogramów pomidorów. Popularność ketchupu najlepiej oddają liczby – polska fabryka Kraft Heinz w miejscowości Pudliszki w ciągu jednego miesiąca wykorzystuje koncentrat wyprodukowany z blisko 6 milionów […]

Z okazji Halloween, Heinz wprowadza na rynek majonez z czarnym czosnkiem

Majonezy Heinz na Halloween

Heinz ogłosił wprowadzenie do Polski swojego pierwszego majonezu z czarnym czosnkiem tuż przed Halloween. Przerażająco dobry majonez z czarnym czosnkiem Heinz to idealny sos na Halloween, który łączy wegański majonez Heinz z bogatym, korzennym i nieco słodkim smakiem czarnego czosnku. Przez ostatnie 150 lat Heinz jest pionierem innowacji kulinarnej, tworząc wiele pysznych, kultowych i uwielbianych przez konsumentów produktów. Nowy sos dostępny jest w trzech limitowanych wzorach kolekcjonerskich. Pyszny, gładki i kremowy sos pełen umami jest […]

Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”

Mlekpol - dipy śmietanowe

Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]

Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii „Więcej warzyw jedz!”

Łowicz sosy

Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób. Kampania rozpoczęła się 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który inspiruje, jak łatwo można urozmaicić codziennie posiłki o dania zawierające więcej warzyw. W najświeższej odsłonie kampanii Łowicz zdecydował się odpowiedzieć na komentarze konsumentów, w których prosili o pełną wersję kultowej już piosenki „Więcej warzyw jedz” (inspirowanej hitem „Everybody” zespołu Backstreet Boys). Tak oto powstał taneczny utwór, w którym boysband Łowicz […]

Bite The World – nowa marka firmy Greek Trade

Bite The World zupy

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Bite The World. Wyjątkowa linia produktów skierowana jest do miłośników kulinarnych podróży. To zupy, sosy i przystawki z różnych kuchni świata, orientalne aromaty, ciekawe połączenia i wyraziste smaki. Firma Greek Trade jest znanym producentem m.in. przetworów owocowych i warzywnych, a teraz do oferty wprowadza nową markę Bite The World. Wśród produktów nowej linii znalazły się inspiracje smaków z Turcji, Gruzji, Macedonii, Tajlandii, Grecji, Hiszpanii, Węgier i Indii. Pikantny sos […]

zGRILLowane sosy od SEKO

SEKO S.A., polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, wprowadziło na rynek kolejne nowości produktowe. Tym razem są to sosy z serii „zGRILLowane” jako pyszny dodatek do potraw z grilla. Występują w 4 wariantach smakowych. Bazą sosów jest jogurt naturalny i w zależności od wersji smakowej połączony jest z wyraźnymi dodatkami. SEKO S.A. oferuje: sos tysiąca wysp, meksykański, czosnkowy, tzatziki. Każdy więc znajdzie pyszną opcję dla siebie. Wszystkie cztery warianty mają taką samą gramaturę – 130 g. Są […]

Dressingi marki Eisberg w nowym wydaniu

Dressingi Eisberg butelki 250 ml

Nie od dziś wiadomo, że Polacy uwielbiają wszelkiego rodzaju sosy i dressingi. Dlatego też marka Eisberg – jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw oraz owoców, postanowiła odświeżyć linię swoich dressingów. Doceniane przez klientów produkty zyskały nowy layout: kolorowy, apetyczny, o jeszcze bardziej prokonsumenckim charakterze. Nowa, urozmaicona szata graficzna dressingów od Eisberga wraz z przejrzystą propozycją podania produktu to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. […]

Kotlin. Nikt tak nie podchodzi do ketchupu.

W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak. Przedstawiona w nowym spocie kraina pomidorów, z których powstają ketchupy Kotlin, to metafora staranności i troski, z jaką marka podchodzi do składników. To właśnie odpowiednia ich kompozycja […]

Fanex wchodzi na rynek przypraw

Przyprawy Fanex

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę dla gastronomii i wprowadza na rynek markę Fusion Spices oferującą klientom najwyższej jakości przyprawy, kompozycje rosołowe oraz wyjątkowe marynaty. Dwa lata temu Fanex wprowadził na rynek markę Tress Amigos, dzięki której zaoferował swoim klientom naturalne, starannie wyselekcjonowane dodatki dla gastronomi najwyższej jakości, tj. pomidory, oliwki i inne warzywa. Dzięki poszerzeniu oferty o przyprawy, restauratorzy będą mogli liczyć na szeroką i komplementarną ofertę w […]

Limitowana edycja Winiary Pomysł na… Rybę

Winiary Pomysł na Rybę pod serową pierzynką

W czasie Bożego Narodzenia na polskich stołach częściej pojawiają się dania rybne. Dlatego marka Winiary na okres świąt i zimy proponuje limitowaną edycję Pomysł na…, czyli trzy proste rozwiązania kulinarne na świąteczne potrawy z rybą w roli głównej. Produkty z linii Winiary Pomysł na… Rybę, dostępne są w trzech wariantach – dwa z nich to limitowane pozycje: Winiary Pomysł na… Rybę po grecku i Winiary Pomysł na… Rybę pod serową pierzynką, a Winiary Pomysł na… Rybę w sosie […]