Sieci handlowe

3. urodziny sieci Mila

3 urodziny sieci Mila

Supermarkety Mila kolejny rok z rzędu oferuje specjalne akcje i promocje z okazji urodziny sieci. Mimo, że doświadczenia handlowe firmy sięgają 1997 roku, to działalność pod szyldem Mila rozpoczęła się w styczniu 2015 roku. Aby wspólnie z Klientami świętować trzecią rocznicę tego wydarzenia, sieć przygotowała liczne atrakcje. Urodziny na 6! 15 stycznia 2018 r. w sklepach sieci wystartuje akcja: „Urodziny na 6!”*.  Klienci supermarketów Mila, którzy zrobią zakupy w poniedziałek, wtorek lub środę za minimum […]

Wolne niedziele 2018 – lista dni, w których sklepy będą zamknięte

Wolne niedziele 2018

Poniżej prezentujemy listę niedziel wolnych od handlu w 2018 roku, a więc dni, w które nie zrobimy zakupów m.in. w marketach i galeriach. Zakaz handlu będzie obowiązywał od marca 2018 roku. Pierwsza wolna niedziela w tym roku przypada na 11 marca. MARZEC 11 marca 2018 – wolna niedziela handlowa 18 marca 2018 – wolna niedziela handlowa KWIECIEŃ 1 kwietnia 2018 – wolna niedziela handlowa oraz Wielkanoc 8 kwietnia 2018 – wolna niedziela handlowa 15 kwietnia […]

SPAR Polska wzmacnia Zarząd firmy

SPAR Polska

Dla usprawnienia działań operacyjnych firmy oraz zwiększenia szybkości reakcji na aktualne potrzeby kontrahentów i konsumentów, SPAR Polska od nowego roku wzmacnia Zarząd firmy. Od dnia 1 stycznia 2018 roku w skład Zarządu wejdą dodatkowo Anna Maksymiuk i Grzegorz Leszka. Nowi członkowie zasilą dotychczasowy Zarząd SPAR Polska, w skład którego wchodzą Leszek Bać, Andrzej Figiel oraz Andrzej Janowski. Powyższe nominacje uwzględniają bogate i wieloletnie doświadczenie w branży handlowej i spożywczej nowo powołanych osób. Anna Maksymiuk, związana […]

Bacalis i Master Fish – nowe marki własne POLOmarketu

POLOmarket nowości marki własnej - grudzień 2017

Połowa grudnia to czas intensywnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia – przede wszystkim szykowania spożywczych zapasów i ustalania świątecznego menu. Na wigilijnym stole nie może zabraknąć tradycyjnego makowca z pysznymi bakaliami. Takie bez wątpienia są produkty Bacalis – nowej marki własnej POLOmarketu. Ponadto polska sieć poszerzyła niedawno asortyment również o mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 […]

Sieć SPAR podsumowuje rok 2017

SPAR

Rok 2017 to udany rok dla SPAR. Do końca roku jeszcze dwa miesiące, a SPAR już może pochwalić się realizacją celów rocznych w zakresie rozwoju sieci oraz rozwoju sprzedaży do konsumenta. Aktualnie w sieci funkcjonują 252 sklepy. Taki był plan na cały rok, a do końca roku zostały jeszcze dwa miesiące. Sieć podkreśla, że przynoszą również efekty działania marketingowe i handlowe w zakresie budowania sprzedaży sklepów do konsumenta. Pierwsze półrocze 2017 w odniesienie do 2016 […]

Carrefour inwestuje w Białej Podlaskiej

Carrefour Biała Podlaska

Już wkrótce Carrefour Biała Podlaska poddany zostanie rozbudowie oraz remodelingowi. W wyniku zaplanowanych prac obiekt handlowy zyska ponad 2000 m2 dodatkowej przestrzeni handlowej. Trwa już procedura wyboru generalnego wykonawcy inwestycji.  Wiele zmian czeka w tym roku centrum handlowe w Białej Podlaskiej. Obiekt, którego zarządcą i właścicielem jest Carrefour Polska, przejdzie bowiem rozbudowę oraz modernizację. W wyniku zaplanowanych prac pasaż handlowy zyska 1430 m2 dodatkowej powierzchni. O kolejne 670 m2 zwiększy się natomiast powierzchnia hipermarketu Carrefour. W […]

Czy sklepy spożywcze potrzebują social mediów?

Sklepy a social media

Komunikacja z klientami końcowymi to jedno z tych działań, które specjaliści od social mediów lubią najbardziej. Pozwala ona na wykorzystywanie swojej kreatywności oraz stworzenie ciekawej interakcji z konsumentami. W przypadku sklepów spożywczych, które coraz częściej pojawiają się w mediach społecznościowych, jest podobnie. Na co więc postawić w relacjach ze spragnionymi nie tylko chleba powszedniego? Jeżeli poddamy obserwacji wielkie sieci handlowe, które pojawiły się w mediach, to pozostaje nam stwierdzić, że cieszą się bardzo dużą popularnością. […]

Nagrody „Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców” rozdane! Biedronka Siecią Handlową Roku

29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]

Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 roku

Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent – właściciel sieci Biedronka […]

UOKiK wydaje zgodę na przejęcie Eko Holding przez Eurocash

Supermarkety EKO kolejną marką grupy Eurocash, która konsekwentnie buduje swoją siłę w rynku detalicznym. Dzięki uzyskanej właśnie zgodzie UOKiK, dołączą one do innych marek sklepów EC, takich jak Delikatesy Centrum, Abc, Lewiatan, Groszek i inne. Według innych informacji z rynku, EC najprawdopodobniej odpadł z listy potencjalnych kupców sieci sklepów Żabka. Ta transakcja byłaby kolejnym krokiem milowym w rozwoju sieci i naturalnie wzmocniłaby obecność sklepów grupy EC w dużych i średnich miastach. To wciąż najmniej zagospodarowany […]