Lidl Polska kontynuuje dynamiczny rozwój swojej sieci, stawiając na troskę o środowisko i dostępność dla klientów. Już w czwartek, 21 listopada 2024 roku, otwarte zostaną dwa nowe sklepy: w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 35A oraz w Garwolinie przy ul. Trakt Lwowski 158C. Obie placówki rozpoczną działalność o godzinie 6:00. Wysoka jakość i niskie ceny w nowoczesnych sklepach Nowe sklepy oferują szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach, w tym świeże owoce i warzywa z „Ryneczku […]
Sieci handlowe
Holenderska sieć dyskontowa Action ogłosiła wzrost sprzedaży netto o 20,9% w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 roku, osiągając 9,6 miliarda euro. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 9,8%, co wynikało z rosnącej liczby klientów. Na wyniki sprzedażowe wpływ miało również obniżenie cen ponad 4 000 produktów w latach 2023 i 2024. Ekspansja sieci Action: 189 nowych sklepów i ponad 5 000 miejsc pracy Action otworzyło 189 nowych sklepów w 12 europejskich krajach, zwiększając ich łączną liczbę […]
Justyna Roguz, specjalistka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży handlowej zdobytym m.in. w sieciach Lewiatan i Stokrotka, objęła stanowisko Dyrektor Generalnej ds. Handlowych w Grupie Chorten. Roguz odpowiada za koordynację pracy działu handlowego oraz kreowanie polityki asortymentowo-cenowej. Justyna Roguz wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie, które z pewnością okaże się bardzo przydatne w rozwijaniu naszych inicjatyw i wzmacnianiu strategii handlowych na kolejne lata. – podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten. Zadania i priorytety nowej dyrektor […]
Netto Polska, sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko Dyrektora Commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial Nowym Dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając […]
Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy (woj. podlaskie). Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom. Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m2 powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też […]
Kaufland wystartował z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste. Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych elementów strategii Kaufland, w którą wpisują się m.in. działania na rzecz środowiska. Do takich działań należy m.in. inwestycje w energooszczędne rozwiązania w […]
Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych i partnerskich, czyli aż ¼ wszystkich sklepów spożywczych w Polsce1. Utworzenie grupy zakupowej to odpowiedź Eurocash i innych uczestników Grupy na oczekiwania konsumentów co do wysokiej jakości produktów i rozsądnej ceny, a także trwającą od wielu miesięcy wojnę cenową i rosnącą pozycję rynkową dyskontów. Grupa Eurocash od […]
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto. Stadion przekazuje Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu. Stadion piłkarski w Białymstoku – Chorten Arena Grupa Chorten ma […]
Audyt jest dla producentów okazją do poznania mocnych i słabych stron produktów w sklepie. W tym zakresie producenci często korzystają z usług wyspecjalizowanych partnerów, ale możliwe jest także przeprowadzenie go na inne sposoby. Samodzielne zorganizowanie audytu staje się coraz łatwiejsze dzięki szerokiemu dostępowi do wiedzy, nowoczesnym technologiom oraz możliwościom, jakie mają sieci sklepów. Jak dzisiaj można podejść do tego tematu samodzielnie? Przedstawiciel handlowy przyjeżdża do sklepu, sprawdza stan półek, rozmawia z przedstawicielem sklepu o możliwości […]
5 września 2024 roku sieć Kaufland otworzyła swój kolejny market w Warszawie. Nowy sklep znajduje się w pasażu handlowym przy ul. Górczewskiej 218. Sklepy Kaufland zapewniają klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. W stałej ofercie nowego sklepu Kaufland w Warszawie znajduje się 24 tys. artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych jest dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć na fachową poradę personelu. […]