Fabryki Mokate w Ustroniu i Żorach w ciągu kilkunastu miesięcy zwiększą swoje powierzchnie. Prace budowlane już się rozpoczęły. Zapotrzebowanie na produkty Mokate na całym świecie z roku na rok wzrasta. Chcąc nadążyć za popytem, firma zdecydowała się na poczynienie ważnych inwestycji kubaturowych. W Ustroniu rozpoczęła się już reorganizacja powierzchni produkcyjno-magazynowej. Dzięki niej zakład zyska więcej miejsca, na którym staną nowoczesne maszyny produkcyjne. Inwestycja jest związana przede wszystkim z sukcesem sprzedażowym herbat Loyd w piramidkach, na […]
Rynek herbaty
W ciągu ostatnich 12 miesięcy polskie sklepy sprzedały około 21 tys. ton herbaty nierozpuszczalnej o wartości ok. 1,25 mld PLN. W porównaniu z 2011 rokiem sprzedaż wzrosła o 1,6%. Mokate z udziałami 11% umocniło swoją pozycję, jako wicelider kategorii, pozostając jednocześnie jedyną firmą w gronie 6 największych producentów, która według najnowszych danych pochodzących z badań rynkowych prowadzonych przez Nielsena zanotowała wzrost sprzedaży. Produkty Mokate S.A. w Ustroniu niezmiennie wysoko lokują się wśród herbacianych brandów, przy […]
Ruszyła wizerunkowa kampania marki IRVING. Spoty pod hasłem „IRVING Przejdźmy na Tea” emitowane są w najlepszym czasie antenowym w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Marka IRVING poprzez wiosenną kampanię kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe, tym razem skupiając komunikację wokół jakości swoich herbat. „Od początku istnienia marki jakość była wyznacznikiem naszych działań, jednak nigdy dotąd nie komunikowaliśmy jej tak intensywnie. Tymczasem konsumenci są coraz bardziej świadomi i coraz bardziej wymagający wobec […]