Po kawę sięga cały świat. Z reguły po to, aby dodać sobie energii i wzmocnić koncentrację. Ilość wypijanych kaw stale rośnie, co oznacza, że zapotrzebowanie na pobudzenie jest nadal niezaspokojone. Nic więc dziwnego, że obok tego segmentu rynku, prężnie działa branża napojów energetyzujących, które są najpopularniejszym substytutem kawy. Już w 2016 roku przekroczył on wartość 1 mld zł, a z każdym kolejnym rokiem liczba ta rośnie wraz ze wzrostem popytu na te napoje. Szacuje się, […]
Rynek energetyków w Polsce
W najnowszej kampanii marki Black Energy Drink, należącej do FoodCare Group, wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, w tym social media. Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) – kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w […]
OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę! Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku. W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet […]
Marka Tiger poszerza ofertę o funkcjonalne napoje energetyczne w trzech nowych wersjach smakowych! Sportowcy sięgną po Tiger Fighter, Tiger Speed to idealne rozwiązanie dla każdego zmęczonego kierowcy, a Tiger Vitamin Attack nie tylko pobudza, ale i zwiększa odporność dzięki skondensowanej dawce witamin. Dzięki nowej linii funkcjonalnych napojów energetycznych, teraz każdy może wybrać porcję energii dopasowaną do swoich potrzeb. Tiger skutecznie i konsekwentnie zwalcza niedobory energii u każdego. Trzy nowe funkcjonalne napoje energetyczne wyróżnia nie tylko gwarancja energetycznego orzeźwienia […]
Pod koniec marca br. na sklepowe półki trafił kolejny przedstawiciel linii Black Vitamin Energy firmy FoodCare – Vitamins&Minerals o wyjątkowym smaku cytryny i limonki. Formuła bez tauryny, naturalna kofeina oraz połączenie witaminy C i minerałów sprawiają, że to pozycja obowiązkowa podczas podejmowania kolejnych wyzwań. Prawdziwi zawodnicy nie mogą zwolnić, nawet gdy aura za oknem nie zachęca do działania. Za każdym rogiem czeka na nich kolejne wyzwanie i misja do wypełnienia – czy to podczas pracy w […]
W gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD! Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie […]
Emocje związane z kolejnym sezonem Formuły 1 sięgają zenitu, do jego rozpoczęcia pozostało zaledwie kilka dni. Dla wszystkich pasjonatów sportów motorowych firma FoodCare przygotowała niespodziankę, wprowadzając na rynek zupełnie nową odsłonę napoju energetycznego N’GINE. Charakterystyczny niebieski kolor, odmienione, bardziej wyraziste logo oraz unikalna „wyścigowa” szachownica – to elementy tworzące pełen sportowego charakteru N’GINE! Marka N’GINE wraz z początkiem nowego sezonu Formuły 1 wkracza na sklepowe półki pełna sportowej energii i rajdowego charakteru. Nowa odsłona N’GINE […]
BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet – jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie. Do końca roku spółka, będąca obecnie największym producentem napojów energetycznych w Polsce, planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie. Kultowy poziomkowy smak, spójna strategia marketingowa, nowa identyfikacja wizualna i silne wsparcie punktów sprzedaży – tak koncern spożywczy z podkrakowskiego […]
Black Energy Drink jest niekwestionowanym liderem rynku energetyków – wynika z danych AC Nielsen za wrzesień br. Z udziałami na poziomie 26,4 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 18 proc. pod względem wartości sprzedaży – marka zdystansowała konkurencję, w tym globalnego lidera w tym segmencie. Dane z września 2012 r.* pokazują wyraźnie, że Black Energy Drink znokautował rywali – marka jest liderem stawki pod każdym względem. W ujęciu wartościowym Black Energy Drink posiada 18 proc. udział w rynku, […]
Na dynamicznie rozwijający się rynek napojów energetycznych w Polsce wkracza kolejny – nieco inny niż pozostałe produkt. Mowa o Cannabis Energy Drink – znanym dotąd w Europie Zachodniej napoju energetycznym dostępnym w charakterystycznej zielonej puszce z listkiem, który wprowadza Canna Trade Sp. z o.o. Oryginalny smak napoju i efekt regeneracji umysłu i ciała wynika z niecodziennego połączenia naturalnych składników. Najważniejsze z nich to wyciąg z konopi oraz kofeina. Zaznaczyć trzeba, że chodzi o konopie siewne, które […]
- 1