Po kawę sięga cały świat. Z reguły po to, aby dodać sobie energii i wzmocnić koncentrację. Ilość wypijanych kaw stale rośnie, co oznacza, że zapotrzebowanie na pobudzenie jest nadal niezaspokojone. Nic więc dziwnego, że obok tego segmentu rynku, prężnie działa branża napojów energetyzujących, które są najpopularniejszym substytutem kawy. Już w 2016 roku przekroczył on wartość 1 mld zł, a z każdym kolejnym rokiem liczba ta rośnie wraz ze wzrostem popytu na te napoje. Szacuje się, […]
Rynek energetyków
W najnowszej kampanii marki Black Energy Drink, należącej do FoodCare Group, wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, w tym social media. Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) – kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w […]
OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę! Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku. W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet […]
Black jest jedną z najpopularniejszych marek napojów energetycznych w Polsce. Marka kontynuuje ekspansję zagraniczną. Po sukcesie sprzedażowym w Rumunii – Black Energy Drink rozpoczął 1 września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i w Internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS. Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową i konsumencką w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju […]
Marka Tiger poszerza ofertę o funkcjonalne napoje energetyczne w trzech nowych wersjach smakowych! Sportowcy sięgną po Tiger Fighter, Tiger Speed to idealne rozwiązanie dla każdego zmęczonego kierowcy, a Tiger Vitamin Attack nie tylko pobudza, ale i zwiększa odporność dzięki skondensowanej dawce witamin. Dzięki nowej linii funkcjonalnych napojów energetycznych, teraz każdy może wybrać porcję energii dopasowaną do swoich potrzeb. Tiger skutecznie i konsekwentnie zwalcza niedobory energii u każdego. Trzy nowe funkcjonalne napoje energetyczne wyróżnia nie tylko gwarancja energetycznego orzeźwienia […]
Pod koniec marca br. na sklepowe półki trafił kolejny przedstawiciel linii Black Vitamin Energy firmy FoodCare – Vitamins&Minerals o wyjątkowym smaku cytryny i limonki. Formuła bez tauryny, naturalna kofeina oraz połączenie witaminy C i minerałów sprawiają, że to pozycja obowiązkowa podczas podejmowania kolejnych wyzwań. Prawdziwi zawodnicy nie mogą zwolnić, nawet gdy aura za oknem nie zachęca do działania. Za każdym rogiem czeka na nich kolejne wyzwanie i misja do wypełnienia – czy to podczas pracy w […]
FoodCare wprowadza nowe produkty na rynek. Na sklepowe półki trafiły właśnie wody funkcjonalne Black Water, nowość w portfolio marki. Jednocześnie FoodCare wprowadził kolejne produkty witaminowe, rozszerzając segment Black Vitamin Energy o nowe warianty smakowe. Tej jesieni FoodCare wprowadził nową jakość na polski rynek napojów, rozszerzając portfolio Black o segment wód funkcjonalnych – Black Water. Napój będący połączeniem wody smakowej, napoju witaminowego oraz energetycznego dostępny jest w dwóch wariantach smakowych – Magnez + B6 oraz Power-C, które skutecznie orzeźwiają i gaszą pragnienie […]
W gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD! Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie […]
BLACK Energy Drink – lider napojów energetycznych – ponownie zaskakuje. Na sklepowe półki trafił właśnie BLACK ROYAL – mocny, aromatyczny energetyk, z lekko cierpką nutą. Limitowana edycja napoju inspirowana kultowym drinkiem Cosmopolitan to niespodzianka dla fanów marki przygotowana specjalnie na 15. urodziny firmy Żabka Polska, właściciela sieci sklepów Żabka i Freshmarket. Wyjątkowa edycja BLACK Energy Drink dostępna będzie wyłącznie przez najbliższe dwa tygodnie w sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całej Polsce. Nowy BLACK ROYAL to […]
Nowa marka napoju energetycznego Heroes Energy pojawia się w kolejnych sieciach handlowych oraz sklepach handlu tradycyjnego. Od kiedy w Polsce pojawiły się napoje energetyczne nieodmiennie kojarzone są ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym. To przekonanie skutecznie podtrzymują producenci angażując do swoich kampanii reklamowych gwiazdy stadionów, ringów i boisk. Heroes Energy przełamuje ten stereotyp opierając swój wizerunek nie na znanych sportowcach, ale na kultowych superbohaterach amerykańskich komiksów. Utarło się przekonanie, że napoje energetyczne pomagają jedynie podczas intensywnego wysiłku fizycznego a […]