O firmie ZPC Bałyk, jej pozycji na rynku słodyczy i planach na przyszłość rozmawiamy z Konradem Mickiewiczem, Prezesem firmy ZPC Bałtyk. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. ZPC Bałtyk jest firmą produkującą słodycze. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? ZPC Bałtyk należy do Grupy Bałtyk Bomilla, w której skład wchodzą 3 zakłady produkcyjne, 1 w Gdańsku od ponad 90 […]
Rynek czekolady
Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]
Do wedlowskiego trio reprezentującego przysmaki rodem z Francji i Włoch dołącza mocno czekoladowa nowość prosto z Ameryki – czekolada z nadzieniem o smaku brownie. Ten wyjątkowy smak najpopularniejszego amerykańskiego ciasta zabierze Cię w daleką podróż po jednym z najbardziej inspirujących kontynentów świata! Marzysz, by poznać prawdziwy smak Ameryki? Chciałbyś wejść na Statuę Wolności i podziwiać niesamowity widok Nowego Jorku lub pędzić żółtą taksówką ulicami Manhattanu, Bronksu lub Queens? Spacerować po zielonym Central Parku, a następnie […]
Znana na całym świecie rodzina czekolad Toblerone, która dzięki dystrybutorowi – firmie Index Food dostępna jest także w Polsce, wszystkim miłośnikom wyśmienitych słodyczy poleca Toblerone Fruit & Nut! Seria Toblerone to charakterystyczne, pełne miodu, nugatu i migdałów trójkątne czekoladki, pochodzące z ojczyzny najwyższej klasy słodkości – Szwajcarii. W 1908 r. Theodor Tobler, powodowany pragnieniem stworzenia niepowtarzalnych pralin oraz zainspirowany charakterystycznym szczytem Matterhorn w jego ukochanych Alpach Pennińskich, wymyślił jedyne w swoim rodzaju czekoladki przypominające turnie […]
Według najnowszych danych AC Nielsen liderem rynku tabliczek czekoladowych w roku 2012 w Polsce jest marka E. Wedel z udziałem rynkowym 19,4%. Marka numer dwa zakończyła rok 2012 z udziałem rynkowym na poziomie 16,6% 1) Rok 2012 był dla marki Wedel niezwykle intensywnym okresem, nie tylko za sprawą turnieju UEFA Euro 2012TM, którego LOTTE Wedel był Sponsorem Narodowym, ale również w związku z nowymi produktami, wprowadzanymi z sukcesem na polski rynek. W segmencie tabliczek […]
- 1