Reklama

Jesienna kampania reklamowa w TV marki Jawo

Jawo - Reklama TV

Firma Jawo – producent produktów mrożonych – ręcznie robionych pierogów, dań ziemniaczanych oraz potraw na patelnię przygotował wizerunkową kampanię reklamową, którą będziemy mogli obejrzeć  jesienią br. Jest  to kampania obejmująca sponsoring programów w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych. Billboardy sponsorskie ukażą się na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i TVN Style i będą emitowane w październiku br. W swojej ofercie firma JAWO  ma ponad 30  produktów, od pierogów wytrawnych i na słodko, przez kluski śląskie, […]

Marka Crispy Natural z nowym hasłem „Chrup na zdrowie” (film)

Crispy Natural spot reklamowy

Kampania reklamowa naturalnych przekąsek z warzyw i owoców, wystartowała 16 września br. W spocie reklamowym marka Crispy Natural promuje swoje trzy najbardziej popularne produkty – suszone chipsy z jabłka, truskawki oraz pomidora z bazylią i oregano. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne, TV internetową, promocje w sieciach handlowych wspierane materiałami POS, działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych – kanał na […]

Nowa kampania marki Verbena

Verbena Zielona Herbata

Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów. Zadaniem uczestników konkursu – „Verbena – najświeższy smak na rynku” (http://www.konkursverbena.pl/) było przesłanie linków do pisanych kobiecą ręką blogów, które odznaczają się wyjątkowo oryginalnymi pomysłami wraz z uzasadnieniem zgłoszenia. 1 sierpnia do blogosfery dołączyła sama Verbena. Na blogu marki (http://blog.konkursverbena.pl/) można znaleźć wywiady, w których autorki wyróżnionych w konkursie blogów opowiedziały o […]

Producent wody mineralnej Staropolanka już po raz drugi sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, już po raz drugi została sponsorem Agnieszki Radwańskiej podczas półfinałowego wielkoszlemowego meczu, który miał miejsce 4 lipca br. podczas Wimbledonu w Londynie. Staropolanka, produkowana przez jeden z ośrodków Polskiej Grupy Uzdrowisk, już po raz drugi została sponsorem wybitnej tenisistki, Agnieszki Radwańskiej. To dla nas powód do dumy, a jednocześnie potwierdzenie, że nasz brand rozwija się równie dynamicznie, jak kariera sportowa Agnieszki. Ponadto, obecność Staropolanki podczas międzynarodowego turnieju tenisowego to […]

Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę!

Nescafe Gold billboard

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD […]

Poznaj rodzinę Wesołowskich – kampania marki Familijne

Kampania Wafle Familijne

Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca. Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach […]

„Owoc kultury” – nowa kampania reklamowa Frugo

Frugo Ci w koszyk

Tylko FRUGO ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie FRUGO staje się wyrazem dobrego smaku, docenieniem owocowej siły napoju i jego stylu komunikacji. Kulturotwórcza siła FRUGO to główny motyw najnowszej kampanii reklamowej kultowej marki napoju. FRUGO znów ma szansę podbić serca  wszystkich amatorów kolorowej energii, a zarazem przywrócić dobre zwyczaje na osiedlach oraz w pałacach. No to FRUGO! Kultowe reklamy FRUGO z lat 90tych przeżywają w internecie swój renesans. Nawiązując do ich […]

Cudze chwalicie, swego nie znacie! – kampania reklamowa Oranżady Hellena

Kampania Hellena

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Oranżady Hellena, pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania mają na celu promocję kultowego napoju marki Hellena oraz aktywne włączenie konsumentów w udział w poszczególnych etapach kampanii. W ramach akcji zaplanowano działania promocyjne w radiu, internecie (w tym w mediach społecznościowych i na dedykowanym kanale na YouTube), w miejscach sprzedaży oraz kampanię outdoorową. Wybrane kanały komunikacji pozwalają dotrzeć do wszystkich grup docelowych marki. Poprzez wykorzystanie synergii […]

„Miłość z piekarnika” – Margaryna Palma firmy Bielmar w miniserialu (wideo)

Milosc z piekarnika - Bielmar

Spółka Bielmar stawia na komunikację z młodszym odbiorcą. Na potrzeby działań w Internecie i w mediach społecznościowych, zaplanowanych dla margaryny Palma z Murzynkiem, przygotowano miniserial kulinarny pod tytułem „Miłość z piekarnika”. Pierwszy odcinek, czyli „Pomarańczowo-migdałowe święta”, można już zobaczyć na kanale Bielmaru na You Tube oraz na stronie www.wypiekiudane.pl Sympatyczna para – on nieco cyniczny, ona rzeczowa i zdeterminowana, by na rodzinnym spotkaniu zabłysnąć własnoręcznie upieczonym mazurkiem – to bohaterowie nowego miniserialu kulinarnego, zrealizowanego przez Innovations Crazy Mouse […]

Nowa kampania telewizyjna FRoSTY (wideo)

Frosta warzywa

14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego. W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz […]