Reklama

Słodycze, media społecznościowe i młodzież

Ciacho

Koniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych. Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt […]

Wystartowała wielka kampania reklamowa Black Energy Drink – Win the Game

Black Energy Drink - Win the Game

W najnowszej kampanii marki Black Energy Drink, należącej do FoodCare Group, wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, w tym social media. Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) – kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w […]

Rusza nowa kampania marki Krakuski – „Tradycja z nutą nowoczesności”

Krakuski - nowa kampania

Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Jakie korzyści może przynieść RTM (Real Time Marketing)?

RTM, czyli Real Time Marketing to zjawisko, które pojawiło się kilka lat temu i od razu zdobyło dużą popularność. Głównie dzięki mediom społecznościowym oraz Internetowi. Stało się tak, ponieważ współcześnie bardzo szybko jesteśmy w stanie przekazywać informacje oraz komunikować się. Jak wykorzystywać trendy w komunikacji swojej marki i dlaczego warto to robić szybko? Dowiesz się właśnie z tego artykułu. Czym jest RTM? RTM, czyli Real Time Marketing jest marketingiem czasu rzeczywistego. Wraz z postępem technologicznym […]

Demo promuje markę tradycyjnych makaronów z Ludwina

Polmak

Coraz mniej Polaków pamięta o tym, że smak prawdziwego makaronu zawdzięczamy jajkom. Demo Effective Launching odświeża te wspomnienia i reklamuje markę makaronu „Tradycyjny z Ludwina” – według tradycyjnego, niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak. Czy lokalna marka makaronu zagrozi rynkowym potentatom? Podczas przygotowań do kampanii i wspólnej analizy badań rynkowych zaskoczyło nas, jak to możliwe, że w Polsce, w kraju domowego makaronu, konsumenci zapominają, że nie wszystkie makarony są […]

Nietypowe akcje promujące nowe produkty na rynku

Verbena

Wprowadzanie nowego produktu na rynek wcale nie jest proste. Oprócz zapewnienia dystrybucji i dostępności na półce sklepowej trzeba sprawić, aby jak najwięcej osób z potencjalnej grupy docelowej dowiedziało się o nim oraz żeby chciało go zakupić. Stosuje się więc w tym celu szereg zabiegów, takich jak reklamy w telewizji, w radiu, w Internecie, promocje w supermarketach czy konkursy konsumenckie. Jednak dziś warto przedstawić kolejne narzędzie, które może sprawić, że nasz produkt zostanie zauważony – niestandardowe […]

Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero – Chłodzimierzem

Koral Pogromcy upału

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem. „Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do […]

Czy sklepy spożywcze potrzebują social mediów?

Sklepy a social media

Komunikacja z klientami końcowymi to jedno z tych działań, które specjaliści od social mediów lubią najbardziej. Pozwala ona na wykorzystywanie swojej kreatywności oraz stworzenie ciekawej interakcji z konsumentami. W przypadku sklepów spożywczych, które coraz częściej pojawiają się w mediach społecznościowych, jest podobnie. Na co więc postawić w relacjach ze spragnionymi nie tylko chleba powszedniego? Jeżeli poddamy obserwacji wielkie sieci handlowe, które pojawiły się w mediach, to pozostaje nam stwierdzić, że cieszą się bardzo dużą popularnością. […]

Jak komunikować produkty spożywcze w social media?

Góralki

Często spotykamy się ze stwierdzeniem, że każda firma powinna mieć swój profil na portalach społecznościowych. Oczywiście, zależy to od celów komunikacyjnych jakie stawia sobie marka. Produkty spożywcze to bardzo wdzięczny temat do komunikowania na Facebooku i Instagramie czy Youtube. Jednak trzeba robić to w określony sposób. Poniżej znajdziecie kilka porad dotyczących tego jak rozmawiać z potencjalnymi klientami, którzy poruszają się w Internecie. Wybierz cel i sprawdź grupę docelową Zakładając naszą obecność w mediach społecznościowych ważne […]