Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem. Zmiana identyfikacji wizualnej marki Odra z jednej strony ma na celu otwarcie się na nowych odbiorców, wskazanie im dlaczego warto jej zaufać, sięgnąć po nią i zaprzyjaźnić się z nią. Z drugiej zaś jest narzędziem powrotu do korzeni. Kotwica, symbol który towarzyszył marce od 1950, powraca w logo […]
Producent słodyczy
Portfolio marki Wawel zachwyca konsumentów nie tylko doskonałym smakiem, ale również ofertą, która idealnie sprawdzi się, jako prezent dla bliskiej osoby z okazji nadchodzących Walentynek. Malaga i Kasztanki – uwielbiane przez Polaków pralinki – teraz dostępne są także w eleganckich metalowych opakowaniach idealnych na specjalne okazje, takie jak Walentynki czy Dzień Kobiet. Marka do swojego portfolio dodała oryginalne puszki prezentowe w aż czterech wzorach z ozdobną banderolą „Dla Ciebie”. W każdej puszce znajduje się mix […]
Fabryka Czekolady BAŁTYK zainaugurowała nową linę słodyczy o nazwie Tofi To. Tworzy ją czekolada z podwójnym nadzieniem oraz cukierki nie zawierające glutenu. Tofi To jest kompozycją mlecznej czekolady i toffi. Rodzina Tofi To powstała z myślą zarówno o najmłodszych jak i starszych smakoszach czekolady. Kompozycje smaków zostały dobrane w taki sposób, aby sprawić radość każdemu, bez względu na wiek. Rodzinę Tofi To otwiera duża, 145-gramowa czekolada mleczna z dwuwarstwowym nadzieniem. Podwójne nadzienie składa się z […]
Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]
„Admirał” – kultowe gdańskie czekoladki obchodzą swoje 25. urodziny. Od 1992 roku są słodką wizytówką Gdańska, a także należą do najbardziej znanych polskich słodyczy. Czekoladki „Admirał” produkowane są przez Fabrykę Czekolady „Bałtyk”. Historia czekoladek „Admirał” sięga początku lat 90-tych. „Bałtyk” poszukiwał wówczas pomysłu na wyjątkową i bardzo ekskluzywną pralinkę (pralinka to inaczej mówiąc wykwintna czekoladka). Miała ona zastąpić dotychczasowe cukierki czekoladowe. W tamtych latach nie było to łatwe zadanie ze względu na problemy z dostępnością […]
Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]
Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]
Bakalland – polski producent bakalii i przekąsek zbożowych, rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych Bakalland BA! pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz. Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen […]
Bon Bon Buddies, europejski wiodący dostawca licencjonowanych i markowych słodyczy, wprowadza na rynek Fruitickles – owocowe żelki, które stanowią część pięciu porcji warzyw i owoców dla dzieci dziennie i nie zawierają dodatku cukru. W gamie Fruitickles znajdują się postacie z popularnych franczyz Disney’a takich jak: Księżniczki Disney’a, Frozen (Kraina Lodu), Auta 3, Spider-Man i Star Wars (Gwiezdne Wojny). Fruitickles są dostępne w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) od maja 2017r. Fruitickles zostały […]
Firma Atlanta Poland S.A., właściciel marki Bakal, wprowadziła na polski rynek spożywczy Naturalne Batony Bakal Sport. To zdrowe przekąski w trzech rodzajach: Protein Natural Bar, Magnez Natural Bar oraz Energy Natural Bar. Ich popularność stale rośnie. W sprzedaży dostępne są obecnie w sieciach: Żabka, Freshmarket, Mila, POLOmarket, oraz w wybranych sklepach ELeclerc. Batony Bakal Sport to odpowiedź na stale rosnący trend zdrowej żywności w Polsce. Skierowane są do osób, które prowadzą aktywny tryb życia i […]