Producent czekolady

Wawel zmniejsza swoje czekolady

Czekolada Peanut Butter 87 g

Producent czekolad Wawel zmniejsza gramaturę produkowanych przez siebie czekolad. W portfolio marki znacząco skurczyła się ilość czekolad o wadze 100 g.  Za przykład może posłużyć Czekolada Peanut Butter, która dotychczas była produkowana w tabliczce 100 g, podczas gdy aktualnie Wawel oferuje tą samą czekoladę w opakowaniu 87 g. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby producent wyraźnie lżejszą czekoladę sprzedawał w niższej cenie. Cena w firmowym sklepie online jest jednak taka sama jak przed obniżeniem […]

Katarzyna Glinka ambasadorką marki CHERRISSIMO. Start nowej kampanii

Cherrissimo - Katarzyna Glinka

Wystartowała nowa kampania CHERRISSIMO pod hasłem „Daj się oczarować”, którą w wyniku wygranego przetargu przygotowała agencja Ancymony. Ambasadorką marki jest aktorka Katarzyna Glinka. CHERRISSIMO to marka wyjątkowych pralin w delikatnej deserowej czekoladzie. Połączenie soczystej wiśni, zatopionej w intensywnym nadzieniu alkoholowym z dodatkiem naturalnego wiśniowego soku i okrytej czekoladą, to gwarancja niezapomnianej słodkiej przyjemności. Gwiazdą najnowszej kampanii „Daj się oczarować” została Katarzyna Glinka, aktorka teatralna i filmowa. Każda kobieta zasługuje na słodką przyjemność. Tym razem CHERRISSIMO […]

Nowe smaki czekolad marki Wawel

Nowe smaki czekolad Wawel

Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, o smaku soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Oba nowe produkty powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki. Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej ciemnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny […]

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

1 października przypada Światowy Dzień Kakao – głównego składnika uwielbianej na całym świecie czekolady. Dla Mars Wrigley to kluczowy surowiec, bez którego nie byłoby cenionych przez konsumentów od dziesięcioleci produktów takich marek jak m.in.: Snickers®, M&Ms®, czy Twix®. Dlatego właśnie firma w sposób szczególny dba o zrównoważone pozyskiwanie kakao, inwestując w realizację swojej strategii „Kakao dla pokoleń” ponad 1 miliard USD. W 2017 roku Mars ogłosił swoją globalną strategię zrównoważonego rozwoju, którą nazwał „Planem Zrównoważonego […]

Lekkość na okrągło – kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego marki Wawel

Wawel Królewskie Mleczko

Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, […]

Czekolada z Wawelu Big Milk – nowe słodkie połączenie w portfolio marki Wawel

Wawel - Big Milk

Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS. Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do […]

Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZ

Wawel UTZ

Marka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla linii Czekolad Premium, co oznacza, że kakao wykorzystane do ich produkcji pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a pozyskanie surowca nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego produkcji. Certyfikacja UTZ Czekolad Premium Wawel jest wynikiem kolejnego etapu rozwoju pionierskiego projektu „Dobre Składniki”, w ramach którego producent wyeliminował ze swoich produktów wszelkie niepożądane dodatki – już od 2017 roku Wawel konsekwentnie […]

Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Goplana Break

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]

ZPC Bałtyk w Biegu Niepodległości

Fabryka Czekolady „BAŁTYK” wystartowała w największym na Pomorzu Biegu Niepodległości, który został zorganizowany w ramach cyklu PKO Grand Prix Gdyni. Wzięło w nim udział kilka tysięcy zawodników, w tym także dzieci i młodzież. „Bałtyk” przygotował dla nich m.in. batony energetyczne i czekolady proteinowe z serii „Bossman” oraz owocowe cukierki z witaminami „Dulio Vita”. Już w piątek, 9 listopada, w biurze zawodów „PKO Grand Prix Gdyni – Bieg Niepodległości” Fabryka Czekolady „Bałtyk” otworzyła swoje stoisko, na […]

Czekolady proteinowe Bossman od ZPC Bałtyk

Czekolady Bossman

Fabryka Czekolady „Bałtyk” rozpoczęła produkcję specjalnych czekolad proteinowych „BOSSMAN” dla osób aktywnych i sportowców. Są to czekolady, które wyróżnia wysoka zawartość białka i części kakaowych. Tworzone są na bazie gorzkiej czekolady bez dodatku cukru w trzech smakach. Nowe czekolady zadebiutowały w najstarszym biegu ulicznym w kraju –  56. Biegu Westerplatte w Gdańsku oraz w przełajowym ultramaratonie „Kaszubska Poniewierka”. Czekolady proteinowe to kolejny etap rozwoju rodziny produktów „Bałtyku” przeznaczonych dla osób aktywnych, dbających o kondycję i zdrowy […]