Polska wódka

Branża spirytusowa podsumowuje rok 2015

Branża spirytusowa ubiegły rok zalicza do umiarkowanie udanych. Wyhamowały spadki w produkcji i sprzedaży wódki na rynku krajowym. Produkcja nie wróciła jednak do poziomów sprzed podwyżki akcyzy. Martwi zatrzymanie rozwoju eksportu i potencjalny wzrost szarej strefy. Przedsiębiorcy wskazują, że przy wysokich obciążeniach i niskiej rentowności w kraju, trudno inwestować w promocję zagraniczną. Produkcja wciąż niska W 2015 r. utrzymywała się niższa produkcja napojów spirytusowych, przy lekkich wzrostach w produkcji pozostałych kategorii alkoholi. Zakłady spirytusowe w […]

Marka BOLS wprowadza na rynek specjalną edycję wódki

Bols

Produkt związany jest z osiągnięciem przez markę pełnoletności i obchodami 18-tych urodzin. Ponad 50 basenów olimpijskich potrzebne byłoby aby zmieścić objętość wódki BOLS sprzedanej tylko w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce. Ta czołowa marka premium wśród polskich wódek pojawi się w marcu na sklepowych półkach w specjalnych, przyciągających wzrok opakowaniach. Urodzinowa edycja wódki BOLS dostępna będzie na rynku w unikalnych, stylizowanych na szronione, butelkach, które dając wrażenie zmrożenia produktu przypominają o odpowiedniej temperaturze jego […]