Na rynku polskim już wkrótce pojawi się nowa sieć polskich supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której Prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu w handlu detalicznym. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nowa nazwa Mila wraz z hasłem „Zakupy, aż miło” to zobowiązanie wobec Klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci Mila, […]
POLOmarket
Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku. Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski. Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra […]
Dla wszystkich, którym sprzykrzyła się już zima, mróz i śnieg, jest dobra wiadomość. Od marca w sklepach dostępne będzie żółte i odjazdowo papajowe FRUGO! Inspiracją do powstania nowego żółtego smaku FRUGO stały się słoneczne Karaiby, bo to właśnie tam rośnie zadziorna papaja, która skutecznie podkręciła smak delikatnej brzoskwini, słodkiego mango i egzotycznego ananasa. Żółte FRUGO w lutym będzie smakować wszystkim tym, którzy nie mogą się już doczekać wiosennego słońca. Już po pierwszym łyku poczują, że […]