Firma OCTIM poszerza ofertę musztard. Po niedawnym rebrandingu, teraz firma postanowiła wprowadzić do oferty musztardy w nowej odsłonie – z suszoną żurawiną, z suszoną śliwką, o smaku wędzonej papryki i rozmarynu oraz ze smażoną cebulką. Wiosna to czas, gdy na talerzu lądują nowalijki, pachnące zioła i sałaty, a coraz cieplejsze wieczory chętnie spędzamy na wspólnym biesiadowaniu przy grillowanych specjałach. Każdy, kto lubi eksperymenty kulinarne, ale ceni także najwyższą jakość, chętnie sięgnie po nowości OCTIM. Do […]
Octim
Firma Octim zakończyła właśnie proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów – octów i musztard. To pierwszy etap zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy. Producent octów, musztard i ketchupów z Olsztynka działa na rynku od 1965 r. Odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów związane jest z rozwojem firmy oraz dynamiczną rozbudową sieci dystrybucji. Opracowanie nowego wizerunku marki Octim powierzono agencji brandingowej Brandy Design, która jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. Effie Awards, która to […]
- 1