Nestle

Korzystaj z darmowego Internetu dzięki batonowi Lion

Promocja LION z darmowym Internetem

Należąca do Nestlé marka LION,  we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie. Działania marketingowe […]

Płatki śniadaniowe Nestlé Chocapic o smaku czekoladowo – orzechowym

Chocapic CHoco Orzechowy

Chocapic o smaku czekoladowo – orzechowym to absolutna nowość na polskim rynku, będąca propozycją na pyszne i pożywne śniadanie! NESTLÉ przygotowało unikalną propozycję na śniadanie. Nowe płatki NESTLÉ CHOCAPIC są urzeczywistnieniem marzeń dzieci o doskonałym smaku, jak również ich mam, o pełnowartościowym śniadaniu! Dlaczego? Nowy produkt łączy w sobie dwa uwielbiane przez dzieci smaki czekolady i orzechów, zawierając przy tym aż 9 ważnych witamin i składników mineralnych, takich jak wapń i witamina D, które są […]

Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę!

Nescafe Gold billboard

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD […]

Winiary Pomysł na… pyszne i szybkie desery świata

Desery to nieodzowny element rodzinnych obiadów, towarzyskich spotkań, dziecięcych imprez i pogaduszek w kobiecym gronie. Przygotowując desery, wyzwaniem jest nie tylko połączenie ze sobą oryginalnego smaku z szybkością przygotowania, ale przyprawienie go inspiracją deserów świata, tak, by końcowy efekt zwieńczyło pozytywne zaskoczenie. Na przeciw oczekiwaniom kulinarnym obieżyświatom, ale również tym, którzy cenią sobie szybkość i pewność efektu przygotowywania deserów na zimno wychodzą – WINIARY Pomysł na… w pięciu wyśmienitych odsłonach: Pomysł na… Panna Cotta o […]

Felix Party MIX – nowe przekąski dla kocich smakoszy od Nestlé Purina

Felix Party MIX dla kota

Marka Felix to najszybciej rosnąca marka* wśród karmy dla kotów, a wizerunek czarno-białego, sprytnego kota zyskuje coraz większa sympatię miłośników tych zwierząt. Znając wysmakowane gusta kotów, do podstawowego repertuaru karm wprowadziliśmy na rynek nowość- kocie przekąski Felix Party MIX, które mogą być nie tylko smacznym urozmaiceniem diety kota, ale również inspiracja do wielu zabaw ze swoim ulubieńcem. Kategoria przekąsek dla kotów jest dość dynamiczna, a zainteresowanie tymi produktami wśród sympatyków kotów wzrasta. Przekąski dla kotów FELIX […]

Nescafé Dolce Gusto – nowy, designerski ekspres do kawy

Nescafe Dolce Gusto ekspres

Marka NESCAFÉ, doceniając kunszt artystów, chętnie angażuje ich do swoich projektów. W 2011 roku nawiązała współpracę ze znaną projektantką, Agathą Ruiz de la Prada. Owocem wspólnej pracy był niezwykle oryginalny ekspres Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo de la Prada. W tym roku, z okazji 75. urodzin marki NESCAFÉ, wprowadzony został na rynek kolejny unikatowy model ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto, zaprojektowany przez hiszpańską designerkę, Coral Hernandez Finol, związaną z firmą Custo Barcelona. Urządzenie kusi niebanalnym wzornictwem […]

Marka KitKat prezentuje nową kampanię i nowy format batona!

Kit Kat Chunky Xtra Break

KIT KAT, największa marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT”.  W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty. Uwzględniając specyfikę polskiego konsumenta oraz lokalne wyzwania biznesowe, podjęliśmy decyzję o lokalnym rozwoju komunikacji marki KIT KAT. Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, […]

Lody MÖVENPICK wśród w serialu „Przyjaciółki”

Movenpick

Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki” emitowanym w stacji POLSAT. Serial o perypetiach współczesnych, młodych kobiet przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK – kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim.  Dodatkowo stałym elementem życia tytułowych bohaterek są spotkania w „babskim gronie”, podczas których nie ma między nimi tematów tabu. Tytułowe Przyjaciółki w zabawny sposób omawiają […]

Najlepsze chwile z Nescafé – już od 75 lat

Nescafe Gold Crema 200 g

W latach 50-tych XX wieku ludzie zaczęli żyć naprawdę szybko. Na parkiecie królował rock’n’roll, a wyobraźnię tłumów rozpalały takie gwiazdy jak Elvis Presley czy Marylin Monroe. Młodzież chętnie spotykała się, aby posłuchać ulubionej muzyki i bawić się do białego rana. Nikt nie chciał stracić ani chwili z tych niezwykłych wydarzeń! Był to także początek ery telewizji. Marka NESCAFÉ szybko zrozumiała siłę nowego medium i postanowiła połączyć ją z tym powszechnym pragnieniem wykorzystywania każdego momentu. Dlatego […]

Spróbuj nowej owsianki Nesvita i weź udział w loterii!

NESVITA Naturalnie na śniadanie wanilia

Należąca do Nestlé marka NESVITA przygotowała na nowy rok dwie niespodzianki dla konsumentów: nowy wariant owsianki NESVITA Naturalnie na śniadanie oraz loterię promocyjną pod hasłem „Postanowienia noworoczne”. Codziennie, od 11 stycznia do 01 marca 2013 r., do wygrania są nagrody pieniężne na spełnianie marzeń! Codziennie na miłośników pysznych owsianek NESVITA czeka nagroda w wysokości 500 zł, a co tydzień aż 5000 zł! Za taką gotówkę można spełnić wiele noworocznych życzeń! Zasady udziału w loterii są bardzo […]