Nestle

Galaretki marki Winiary w limitowanej, egzotycznej edycji

Marka Winiary wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i oferuje egzotyczne smaki swoich galaretek. Z nowej, limitowanej serii „Rajskie Wyspy” o smaku mango i marakui, granatu i ananasa, a także trawy cytrynowej i limonki przygotujemy niezwykle kolorowe i orzeźwiające desery idealne na upalne dni. Smaki egzotycznych owoców zamknięte w małych saszetkach, z których przygotujemy pyszne desery w oryginalnych i intensywnych kolorach będą hitem tego lata! Wystarczy galaretka Winiary i 1,5 szklanki wody, aby móc przenieść się na jedną z […]

Nestlé z nową kampanią reklamową marki KitKat

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki KitKat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę, czas na Kit Kat”, marka zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako idealnej czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona Kit Kat Chunky w ulepszonej recepturze. W nowej kampanii  marka Kit Kat celebruje różnorodność naszych przerw. Pokazujemy tych, którzy próbują się oprzeć przerwom i […]

Marka Winiary wprowadza Puddingi na zimno

Marka Winiary wprowadziła na rynek Pudding na zimno, Produkt oferowany jest w dwóch pysznych smakach: czekoladowym i waniliowym. Budynie ze względu na prosty sposób przygotowania a jednocześnie dobrodziejstwo składników odżywczych pochodzących z mleka często goszczą w diecie dzieci, a nam dorosłym przywołują smak beztroskiego dzieciństwa, kiedy mama lub babcia przygotowywały dla nas ten pyszny deser. Teraz na okres ciepłego lata Winiary przygotowały budyń w nowej wersji do sporządzania na bazie zimnego mleka. Jego przygotowanie nie […]

Marka LION w nowej kampanii reklamowej

W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]

Kisiel instant pod marką Kaktus – trzy pyszne smaki dla wielbicieli kisieli

Rewolucja w Republice Kaktusa! Moc polewki dostępna jest również w dotychczas nieznanej postaci. Marka zaskakuje swoich fanów i przenosi kultowego Kaktusa w świat kisieli. Od zeszłego roku na półce można znaleźć kisiel instant Kaktus w trzech wariantach. Jego niespotykane dotychczas smaki oraz bardzo kolorowe opakowania wyróżniają produkt na półce. Bierz i zalewaj! Spróbuj każdego z nich! Kisiel instant to propozycja od należącej do Nestlé marki Kaktus, która już zdążyła podbić serca młodzieży kultowymi lodami z polewką. […]

Nestlé wydało w ciągu dwóch lat 2,7 mld zł na zakupy od polskich dostawców

Nestle

2,729 mld zł – tyle Nestlé w Polsce wydało w ciągu 2 lat (2012 – 2013) na zakupy od krajowych dostawców. To ponad 70% budżetu zakupowego firmy w tym czasie. Kwota ta trafiła do ponad 6000 polskich dostawców firmy. Nestlé w Polsce pozyskuje od lokalnych dostawców aż od 50 do 70% surowców i opakowań. Tworzy to wspólną wartość i wspiera polskie rolnictwo, a przez to całą polską gospodarkę. Kontynuacja utrzymania udziału surowców z Polski w produkcji Nestlé […]

Baton KitKat w wersji Double Caramel

Oryginalne smaki to specjalność marki KitKat. Wystarczy wspomnieć o Kit Kat Chunky Peanut Butter czy ofercie świątecznej Kit Kat Orange oraz KitKat Cookies & Cream. Teraz marka dokonuje kolejnej rewolucji w kategorii. Po raz pierwszy łączy dwa różne doznania smakowe w jednym batoniku – KitKat Chunky Double Caramel. KitKat Chunky Double Caramel został wzbogacony o 2 różne rodzaje karmelu. W jednej połówce batona karmel jest chrupiący, a w drugiej – kremowy. 2 połówki – każda inna. […]

Marka lodów Cortina z nową kampanią promocyjną

Lody Cortina - spot reklamowy

Należąca do Nestlé Schöller marka CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja! Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej. Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych marka […]

Limitowana edycja galaretek od Winiary

Galaretka o smaku arbuzowym WINIARY

Co roku w sezonie letnim marka WINIARY zaskakuje pysznymi galaretkami o oryginalnych smakach i kolorach. W tym roku nie mogło być inaczej! W edycji limitowanej pojawiły się właśnie galaretki WINIARY o smaku jagodowym i arbuzowym. To propozycja na pyszny, kolorowy i efektowny deser ze świeżymi owocami. Te galaretki będą hitem nadchodzącego sezonu! Słodkie jagody i soczyste arbuzy uwielbiamy i czekamy na nie prawie cały rok, więc nowe propozycje marki WINIARY z pewnością przypadną do gustu […]

Marka Nestlé Schöller wraca na rynek i prezentuje nowości!

Są takie marki i produkty, które pamiętamy z dzieciństwa i z sentymentem czekamy na ich powrót. Taka jest właśnie marka Nestlé Schöller, która po wielu latach wraca na polski rynek! To ekspert w produkcji lodów, które Polacy znają i uwielbiają. W prezencie powitalnym Nestlé Schöller oferuje kilka wyśmienitych nowości zarówno tych na patyku, jak i familijnych oraz gastronomicznych sprzedawanych na kulki. Propozycje marki zachwycają wyśmienitym smakiem, zaskakującymi połączeniami struktur oraz bogactwem dodatków, bo Nestlé Schöller to więcej […]