W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa, ciepła kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM. Pierwsza litera? Samodzielnie zasznurowane buty? Spoty reklamowe marki Bakuś emitowane w ramach kampanii pod hasłem „Są powody do dumy” podkreślają więź łączącą […]
Nabiał
Młode ziemniaczki posypane świeżym koperkiem i sadzone jajko – brzmi smacznie? Jak najbardziej! Zwłaszcza jeśli ten popularny zestaw obiadowy wzbogacimy o pełen wartości odżywczych, dobrze znany i ceniony produkt mleczarski. To właśnie Zsiadłe Mleko od OSM Piątnica sprawi, że odkryjemy na nowo kulinarne tradycje, które pamiętamy jeszcze z rodzinnych domów. Niegdyś przygotowanie zsiadłego mleka zajmowało co najmniej kilka dni. Choć proces ten polegał jedynie na pozostawieniu dzbanka z mlekiem w ciepłym miejscu do momentu ukwaszenia, […]
Najnowszy produkt marki Sertop, firmy z ponad 50-cio letnią tradycją, to serki topione „Jak Dawniej”. Produkty otrzymały ładne, eleganckie opakowania i oferowane są w dwóch wersjach smakowych: Gouda i Edam. Zarówno skład serka, jego kremowa konsystencja, jak i zastosowana szata graficzna na opakowaniu nawiązują do tradycyjnych metod produkcji serków topionych z dawnych lat. Gramatura: 100 g Cena: ok. 1,99 zł Sertop
Z początkiem października startuje intensywna kampania telewizyjna mleka ŁAGODNE firmy Polmlek. Kampania ma charakter informacyjny a jej celem jest przedstawienie kluczowych benefitów produktu, którymi są: obniżona o 80% wartość laktozy, lekkostrawność, naturalnie słodki smak oraz wartości odżywcze zwykłego mleka. Spot 30” i 15” będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest „Mleko ŁAGODNE dla każdego, bez wyjątku!”. Mleko ŁAGODNE należy do portfolio Grupy […]
Polmlek wprowadza na rynek specjalistyczny i rygorystycznie przebadany produkt jakim jest ŁAGODNE mleko – o obniżonej o 80 % zawartości laktozy. Badania naukowe wykazały bardzo dobrą akceptację mleka ŁAGODNEGO przez osoby, u których występuje nietolerancja ze strony układu pokarmowego. Mleko dostarcza znaczne ilości pełnowartościowego, dobrze przyswajalnego białka zwierzęcego, jest doskonałym źródłem składników mineralnych, zwłaszcza wapnia i witamin z grupy B. Nietolerancja laktozy, nie musi oznaczać rezygnacji ze spożywania mleka, ponieważ problem dotyczy tylko jednego jego […]
Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten kobiecy produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny. Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point) tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego […]