Nabiał

Kampania promocyjna Serków Wiejskich – z Piątnicy, no bo skąd!

Serek Wiejski wysokobiałkowy

Od 20 stycznia br. OSM Piątnica wystartowała z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie […]

Mały Głód powraca. Danone rusza z nową kampanią marki Danio

Danio - serek homogenizowany

Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku. Twórcy kampanii, za pomocą kreatywnych i osadzonych w trendach form, chcą przenieść konsumentów do świata marki Danio. Ma w tym pomóc m.in. taneczny teledysk, w którym wykorzystano […]

Skyr z Piątnicy zwiększa swoją pojemność

Skyr waniliowy 450g OSM Piątnica

OSM Piątnica wprowadza do oferty Skyr naturalny i waniliowy w powiększonej pojemności – 450 g. Produkty w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży jeszcze w sierpniu. Skyry z Piątnicy to pożywne, gęste jogurty, które z uwagi na dużą zawartość białka wpisują się w trend produktów funkcjonalnych, mających dobroczynny wpływ na organizm. Dodają siły i energii, dlatego są doskonałe dla osób aktywnych, uprawiających sport czy będących na wysokobiałkowej diecie. Skyry OSM Piątnica są smaczne i wartościowe, […]

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą Jogurty naturalne

Piątnica Jogurt Naturalny

12 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy. Potrwa ona 5 tygodni, obejmując emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych, w internecie, oraz działania w prasie branżowej. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu: prosty skład, wyjątkowo delikatny smak oraz aksamitną konsystencję. Jogurt naturalny z Piątnicy powstaje wyłącznie z mleka oraz żywych kultur bakterii jogurtowych. Ma aksamitną konsystencję i pyszny, naturalny smak. Stanowi cenne źródło wapnia, fosforu oraz witaminy B2. […]

Ayran – turecki przysmak w ofercie Mlekpolu

Ayran Mlekpol

Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu. Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma […]

Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”

Mlekpol - dipy śmietanowe

Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]

Lidl Polska pod hasłem „Wszystko co najlepsze z mleka” promuje polski nabiał marki Pilos

Lidl - Wszystko co najlepsze z mleka

Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Krajowy nabiał to jedna z grup asortymentowych najczęściej eksportowana przez sieć na rynki, na których obecny jest Lidl. Firma rozpoczęła właśnie kampanię promującą markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka. Lidl Polska od lat współpracuje z polskimi mleczarzami, oferując produkty pod marką Pilos. W portfolio marki dostępnych jest ponad 100 produktów – nabiału oraz przetworów mlecznych. W sklepach znajdziemy twarogi oraz […]

Nowość: MINI Almette śmietankowy bez laktozy

Almette Mini Zioła

Już w lutym w sklepach pojawi się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy. To odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz konsumentów, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszyć będzie wsparcie w strefie digital, w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się […]

Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem – Nowość od marki Mazurski Smak

Mazurski Smak Mlekpol - Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem

Do produktów oferowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol pod marką Mazurski Smak dołącza nowość – Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem. To doskonała propozycja dla konsumentów poszukujących wyrobów nabiałowych, które idealnie sprawdzą się, zarówno na śniadanie, jak i do przygotowania wielu tradycyjnych potraw. Wśród produktów pod marką Mazurki Smak obecnie znajdują się niezwykle lubiane przez konsumentów – mleka, maślanki, twarogi, masło, ser Mazdamer oraz śmietany. Podstawą sukcesu jest najwyższej jakości surowiec dostarczany przez polskich rolników. To […]

Wszyscy lubią Łaciate – nowa kampania marki

Wszyscy lubią Łaciate

„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]