Sieć sklepów SPAR rozpoczęła świąteczno-noworoczną kampanię reklamową promującą sklepy i ofertę sieci. Spoty reklamowe pojawią się w paśmie popołudniowym i wieczornym lokalnych ośrodków TVP kilku polskich miast. Spoty zostaną wyemitowane w regionalnych ośrodkach TVP Rzeszów, Kraków, Katowice, Gorzów Wielkopolski oraz Zielona Góra w godzinach popołudniowych o godzinie 18.30 oraz wieczornych o godzinie 22.00. Podczas kampanii trwającej blisko miesiąc zostanie wyemitowanych 56 spotów reklamowych. Kampania jest uzupełnieniem naszych aktualnych działań promocyjnych i reklamowych. Zdecydowaliśmy się na media […]
Marketing
Tylko FRUGO ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie FRUGO staje się wyrazem dobrego smaku, docenieniem owocowej siły napoju i jego stylu komunikacji. Kulturotwórcza siła FRUGO to główny motyw najnowszej kampanii reklamowej kultowej marki napoju. FRUGO znów ma szansę podbić serca wszystkich amatorów kolorowej energii, a zarazem przywrócić dobre zwyczaje na osiedlach oraz w pałacach. No to FRUGO! Kultowe reklamy FRUGO z lat 90tych przeżywają w internecie swój renesans. Nawiązując do ich […]
Marka Wedel, która poprzez swoje produkty dostarcza konsumentom prawdziwej przyjemności, rozpoczyna nową kampanię reklamową czekolad. Wedel jako Fabryka Przyjemności w nowej kreacji przenosi swoich konsumentów w magiczny świat intensywnej czekoladowej przyjemności. Wedel od lat jest ulubioną marką czekoladową Polaków, a czekolady Wedla są najchętniej wybierane przez naszych konsumentów, co plasuje je na 1. miejscu w tej kategorii wśród producentów markowych (wg AC Nielsen MAT Listopad 2012). Czekolada gorzka Wedla to numer 1 na całym rynku […]
Marka Lay’s zakończyła właśnie kolejną – po m.in. „Wymyśl Nowy Smak” i „Pucharze Smaków” – niestandardową kampanię: „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”. Jej głównym bohaterem był… Ziemniak w obliczu przepowiedzianej przez Majów na grudzień tego roku apokalipsy. No właśnie – jak połączyć ze sobą pozornie niepasujące do siebie elementy takie jak przepowiednię Majów, koniec świata, ziemniaka, chipsy i marzenia? A jednak… „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata” to hasło najnowszej akcji marki Lay’s, na którą składał się […]
Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów. Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach nie dla wszystkich jest powodem do radości, postanowiliśmy więc uczynić go trochę przyjemniejszym. Z pomocą przyszło nam oczywiście FRUGO! Jestem przekonana, że nawet największy malkontent uśmiechnie się na widok zabawnych haseł i z […]
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich – producent wód mineralnych Staropolanka oraz Wielka Pieniawa, Polaniczanka i Kudowianka był jednym ze sponsorów Agnieszki Radwańskiej podczas finału wielkoszlemowego Wimbledonu w Londynie, który miał miejsce w ostatnią sobotę 7 lipca br. Jesteśmy dumni, że Staropolanka mogła wesprzeć Agnieszkę Radwańską w tak ważnym wydarzeniu, jakim jest finał Wimbledonu. Dzięki temu byliśmy nie tylko świadkami ale również współpartnerami tego historycznego sukcesu. Wierzę, że obecność w finale tego turnieju, to początek kolejnych zwycięstw i […]
21 maja ruszyła kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym razem bez żadnych ograniczeń! FRUGO od początku wymyka się wszelkim standardom, dlatego nowa kampania nie tylko zaskoczy, ale także mocno namiesza i na długo zawładnie wyobraźnią fanów. Wszędzie tam, gdzie zjawia się FRUGO znika nuda i monotonia, a ich miejsce zajmują niczym nieskrępowana radość, wolność i pozytywne szaleństwo. Tak będzie i tym razem z jedną […]
12 marca rozpoczęła się pierwsza tegororczna odsłona kampanii radiowej Sieci Lewiatan. Spoty emitowane w porach największej słuchalności w takich stacjach radiowych, jak: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Radio Zet, Radio Plus (sieć 21 stacji w Polsce) oraz w 52 stacjach lokalnych i regionalnych. W bieżącym roku zaplanowana jest jeszcze szersza obecność sieci Lewiatan w mediach ogólnopolskich niż w latach poprzednich. Poza świątecznymi kampaniami telewizyjnymi przygotowany jest szereg dopełniających akcji w radio w ciągu całego […]