Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób. Kampania rozpoczęła się 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który inspiruje, jak łatwo można urozmaicić codziennie posiłki o dania zawierające więcej warzyw. W najświeższej odsłonie kampanii Łowicz zdecydował się odpowiedzieć na komentarze konsumentów, w których prosili o pełną wersję kultowej już piosenki „Więcej warzyw jedz” (inspirowanej hitem „Everybody” zespołu Backstreet Boys). Tak oto powstał taneczny utwór, w którym boysband Łowicz […]
Marketing
30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama. Do wyboru jest wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej […]
Krakus to produkty, które stanowią idealne uzupełnienie wielu potraw z grilla. W kampanii outdoorowej i digitalowej marka zachęca do wspólnego grillowania. Trwa sezon grillowy, z którym nieodłącznie są kojarzone ogórki Krakus – produkty, które w różnej formie można chrupać podczas spotkań na świeżym powietrzu. Dlatego marka poświęciła im najnowszą kampanię. Krakus koncentruje się w dwóch obszarach działań – reklam na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online. W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie […]
W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak. Przedstawiona w nowym spocie kraina pomidorów, z których powstają ketchupy Kotlin, to metafora staranności i troski, z jaką marka podchodzi do składników. To właśnie odpowiednia ich kompozycja […]
5 czerwca 2019 r. w Warszawie dowiemy się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i sprzedaży. Tegoroczna, czwarta już edycja Expo Marketing, którego Patronem Honorowym jest Polska Izba Przemysłu Targowego, odbędzie się 5 czerwca, w światowy dzień targów Global Exhibitions Day. Branża targowa spotka się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie, które jest jednocześnie Partnerem Głównym wydarzenia. Celem Expo Marketing jest stworzenie platformy wymiany informacji i […]
Już 70% konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20% dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych. 2013 rok. W Londynie przy Piccadilly Circus zobaczyć można reklamę British Airways z małym chłopcem. Ku zaskoczeniu, gdy na niebie pojawia się samolot, obraz ożywa – chłopiec wstaje z rączką zwróconą ku górze, a na ekranie […]
Delecta, producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje obecnie swoje sztandarowe, jesienne produkty – babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane tym produktom. Jesienią w naszej kuchni władzę przejmują dwie pomarańczowe królowe – marchew i dynia. Z produktów tych przyrządzić można niemalże wszystko – począwszy od zup, przez placki, sałatki, dodatki do […]
Legendarny smak Pepsi pasuje do każdej dekady i każdego pokolenia. Również w tym roku został wybrany przez 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia 2018 roku legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w […]
We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń. Jeżyki to wyjątkowe ciastka najeżone bakaliami, zatopione w karmelu i oblane pyszną czekoladą Goplana. Znane i uwielbiane przez wielu amatorów słodyczy. Działania reklamowe marki Jeżyki prowadzone są w wielu stacjach telewizyjnych oraz Internecie. Goplana
Duża konkurencja na rynku marketingu internetowego sprawia, że przedsiębiorcy muszą korzystać z kreatywnych projektów i obejmują działalnością coraz szersze pola zainteresowań swoich konsumentów. Współczesny sklep spożywczy nie oferuje już jedynie towarów codziennego użytku. Standardem są obsługa kart płatniczych, liczne promocje, programy lojalnościowe, podgrzewane produkty spożywcze, kurczak z grilla, a nawet wydzielone bistro, w którym dostaniemy hot-dogi, zapiekanki, croissanty, kawę lub herbatę. Powszechna jest opinia, że branża handlu detalicznego artykułami spożywczymi dopiero zaczyna zanurzać się w […]