Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod parasolem marki MAKRO Chef – olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany. Nierafinowany olej kokosowy to pierwszy produkt Bio w portfolio marki MAKRO Chef. Produkt dostępny jest w opakowaniu 455 g. Cechuje się on krystaliczną konsystencją oraz charakterystycznym kokosowym smakiem i aromatem. Olej ten znajduje szerokie zastosowanie w kuchni – doskonale sprawdzi się podczas smażenia i jest też […]
Makro Cash and Carry
W marcu br. spółka Makro Cash and Carry Polska S.A. – będąca właścicielem sieci sklepów ODiDO – poinformowała, że w jej szeregach jest już ponad 900 sklepów w całej Polsce! Każdego dnia do sieci ODiDO dołączają nowe sklepy, które dzięki temu notują dynamiczny wzrost obrotów – marka ODiDO to silnie promowana w mediach sieć sklepów, która dzięki swej charakterystycznej nazwie oraz dobrym i sprawdzonym produktom, dociera do szerokiego grona klientów. ODiDO to najszybciej rozwijająca się sieć […]
Marka ARO została stworzona z myślą o klientach, którzy podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną. Charakter marki najlepiej wyraża hasło: „ARO – zawsze najtaniej”. Spot reklamowy produktów marki Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego też można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen z produktami innych producentów. W skład bardzo szerokiego asortymentu tej marki na chwilę obecną wchodzi ok. 1000 artykułów (700 produktów spożywczych i 300 przemysłowych). Produkty ARO wytwarzane są przez czołowych […]
- 1