Sieć franczyzowa ODIDO obchodzi swoje dziesięciolecie. W ciągu ostatnich 10 lat ODIDO zajęło szóstą pozycję pośród sieci franczyzowych w Polsce pod względem liczby sklepów. Obecnie liczy 2660 placówek, zlokalizowanych w całym kraju, od małych miejscowości, aż po duże miasta, w sumie w 1441 lokalizacjach. Operatorem marki jest sieć hurtowa MAKRO. Sieć franczyzowa ODIDO opiera się na modelu miękkiej franczyzy. Jest to koncept skierowany do właścicieli sklepów, którzy cenią sobie niezależność biznesową, ale jednocześnie poszukują partnera, który będzie ich wspierał […]
Makro
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod parasolem marki MAKRO Chef – olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany. Nierafinowany olej kokosowy to pierwszy produkt Bio w portfolio marki MAKRO Chef. Produkt dostępny jest w opakowaniu 455 g. Cechuje się on krystaliczną konsystencją oraz charakterystycznym kokosowym smakiem i aromatem. Olej ten znajduje szerokie zastosowanie w kuchni – doskonale sprawdzi się podczas smażenia i jest też […]
W dniach 13-14 marca 2018 roku w warszawskim hotelu Hilton odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit 2018 – najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG. Każdego roku gromadzi ponad 1000 uczestników największych firm działających na polskim rynku. Forum stało się miejscem silnie integrującym wszystkich graczy branży. Jubileuszową, 10. edycję Retail Summit w ramach inspiracji zza oceanu rozpoczął wykładem Paul Misener – Vice President for Global Innovation Policy and Communications, AMAZON […]
Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wyróżnienia w trzech kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. „Handel jest kobietą” to wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez MAKRO Polska, które odbyło się 10 października – w Dniu Własnego Biznesu – w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie. Spotkanie zainaugurowało cykl, którego celem jest celebrowanie przedsiębiorczości wśród kobiet oraz docenienie ich za sukcesy i zaangażowanie w prowadzenie własnych […]
Marka Beef Master w dalszym ciągu zwiększa dostępność swoich produktów. W ostatnim czasie do sieci oferujących produkty marki dołączył E.Leclerc oraz Intermarché. Rosnąca popularność wołowiny wśród Polaków sprawiła, że produkty Beef Master cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, nie dziwi zatem ich szeroka obecność w ofercie popularnych sieciach detalicznych i dyskontach, które każdego dnia przyciągają rzesze klientów. Po wielu latach mięso wołowe znowu stało się popularne nie tylko wśród Polaków, którzy szukają alternatywy dla popularnej wieprzowiny […]
W ostatnim czasie na łamach naszego serwisu coraz częściej publikujemy sondy do głosowania. Tym razem pytaliśmy naszych Czytelników o to „W której sieci handlowej najchętniej robią zakupy?” Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 lutego br. do 3 marca br. Udział w sondzie wzięło 17 największych w Polsce sieci handlowych. Zaangażowanie w oddawanie głosów przez naszych Czytelników przerosło nasze oczekiwania, gdyż w ciągu miesiąca w ankiecie oddano dokładnie 414 głosów. Uważamy, że […]
- 1