Według najnowszych danych AC Nielsen liderem rynku tabliczek czekoladowych w roku 2012 w Polsce jest marka E. Wedel z udziałem rynkowym 19,4%. Marka numer dwa zakończyła rok 2012 z udziałem rynkowym na poziomie 16,6% 1) Rok 2012 był dla marki Wedel niezwykle intensywnym okresem, nie tylko za sprawą turnieju UEFA Euro 2012TM, którego LOTTE Wedel był Sponsorem Narodowym, ale również w związku z nowymi produktami, wprowadzanymi z sukcesem na polski rynek. W segmencie tabliczek […]
Lotte Wedel
Już 13 stycznia 2013 r. odbędzie się XXI edycja Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku, marka Wedel włącza się w to wyjątkowe wydarzenie, przekazując na aukcję niezwykłe zaproszenie do Fabryki Czekolady oraz pyszne Torciki Wedlowskie. Marka Wedel po raz kolejny zdecydowała się wesprzeć orkiestrę Jerzego Owsiaka, przekazując na rzecz WOŚP niezwykłe podarunki. W ramach internetowej aukcji, do zdobycia będzie m.in. unikatowe, złote zaproszenie do Fabryki Czekolady Wedel dla pięciu osób. Zwiedzanie „Fabryki przyjemności” […]
Marka Wedel, która poprzez swoje produkty dostarcza konsumentom prawdziwej przyjemności, rozpoczyna nową kampanię reklamową czekolad. Wedel jako Fabryka Przyjemności w nowej kreacji przenosi swoich konsumentów w magiczny świat intensywnej czekoladowej przyjemności. Wedel od lat jest ulubioną marką czekoladową Polaków, a czekolady Wedla są najchętniej wybierane przez naszych konsumentów, co plasuje je na 1. miejscu w tej kategorii wśród producentów markowych (wg AC Nielsen MAT Listopad 2012). Czekolada gorzka Wedla to numer 1 na całym rynku […]
Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami. Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja […]