Są takie marki i produkty, które pamiętamy z dzieciństwa i z sentymentem czekamy na ich powrót. Taka jest właśnie marka Nestlé Schöller, która po wielu latach wraca na polski rynek! To ekspert w produkcji lodów, które Polacy znają i uwielbiają. W prezencie powitalnym Nestlé Schöller oferuje kilka wyśmienitych nowości zarówno tych na patyku, jak i familijnych oraz gastronomicznych sprzedawanych na kulki. Propozycje marki zachwycają wyśmienitym smakiem, zaskakującymi połączeniami struktur oraz bogactwem dodatków, bo Nestlé Schöller to więcej […]
Lody
W ostatnim dniu czerwca br. zakończyliśmy naszą sondę pt.: „Którą z wymienionych marek lodów lubisz najbardziej?”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 czerwca 2013 r. do 30 czerwca 2013 r (włącznie). W sondzie oddano 198 głosów. Ulubioną marką lodów wśród Czytelników Przeglądu Handlowego okazała się Algida, świetnie znana za sprawą promocji na patyczkach lodów Big Milk (i wszystkich z tej serii), które dają szansę na wygranie drugiego […]
Zielonogórski Nordis wprowadził na rynek nowość w segmencie premium – lody familijne Nordis Cadenza w cenie poniżej 10 zł. Cztery wyraziste smaki: czekoladowy, śmietankowy, bakaliowy oraz waniliowy z wiśniami są dostępne w ultranowoczesnym opakowaniu o pojemności 900 ml, zaprojektowanym przez jednego z najbardziej znanych designerów w Europie. Nowe opakowanie Nordis Cadenza o pojemności 900 ml, produkowane przez jednego z europejskich liderów w branży opakowań plastikowych, powstało dla Nordis według projektu znanego norweskiego designera Johana Werde. […]
Lody to nie tylko smaczna, ale i wbrew pozorom zdrowa przekąska. Pod warunkiem jednak, że przygotujemy je w domu. Wtedy sami decydujemy o tym, jakich użyjemy składników, ile dosypiemy cukru i czy dodamy czekoladę. Co ważne, lody to jedne z najmniej kalorycznych słodyczy. W dodatku potrafią schłodzić nasz organizm w letnie dni i poprawić nastrój. Każde lody są zdrowe, o ile nie będziemy jeść ich w nadmiarze. Przede wszystkim są lekkostrawne, dlatego mogą być spożywane […]
W maju i w czerwcu w sześciu największych miastach Polski Unilever, producent lodów Carte d’Or, przeprowadzi akcję Drzewa miłości. Celem serii wydarzeń jest dotarcie do konsumentów poprzez niestandardowe działania budujące świat marki Carte d’Or, którego sednem są romantyczne chwile we dwoje. W ramach kampanii w 6 miastach Polski w maju i w czerwcu powstaną wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte d’Or. Odwiedzający miasteczko Carte d’Or będą mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je […]
Przyjemność, która trwa cały rok? Unilever, producent lodów Algida, wraz z nadchodzącym sezonem proponuje szeroką gamę nowości. Coś dla siebie znajdą wśród nich fani w każdym wieku, zarówno lodów na patyku, jak i w rożkach. Dzięki nowościom od Algidy, sezon na lody może potrwać dłużej. Dwa nowe wyjątkowe Magnum zapewnią niezwykłe zmysłowe doznania a wykwintne Carte d’Or zabiorą wielbicieli wyjątkowych smaków w dalekie podróże. Algida Śmietankowa pojawi się aż w dwóch smakowitych odsłonach. Coraz popularniejsze […]
Od kwietnia marka MÖVENPICK występuje w serialu „Przyjaciółki” emitowanym w stacji POLSAT. Serial o perypetiach współczesnych, młodych kobiet przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki MÖVENPICK – kobiet, które umieją korzystać z życia i cieszyć się nim. Dodatkowo stałym elementem życia tytułowych bohaterek są spotkania w „babskim gronie”, podczas których nie ma między nimi tematów tabu. Tytułowe Przyjaciółki w zabawny sposób omawiają […]
Według GFK Polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz wafelki, lizaki i cukierki. Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają. Czekolada Jesień i zima to okres szczególnie dobry dla producentów wyrobów czekoladowych, które cieszą się większym zainteresowaniem konsumentów […]
Producent lodów Algida, firma Unilever, wprowadza na polski rynek nowy produkt Magnum w kubku w dwóch wariantach smakowych. Znane z doskonałej jakości Magnum wkracza z ofertą premium w segment lodów familijnych. Nowy produkt będzie oferowany w opakowaniu o pojemności 450 ml. Pod marką Magnum producent lodów Algida oferował do tej pory trzy klasyczne warianty lodów na patyku: Classic, Almond, White oraz nowości wprowadzane sezonowo na rynek impulsowy. W tym roku portfolio marki powiększyło się o […]
FRUGO powraca w nowym, lodowym wydaniu! Po sukcesie żelek oraz sorbetów nadszedł czas FRUGO lodów. Mroźna wersja orzeźwiającego FRUGO dostępna jest w czterech soczystych kolorach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Lody sprzedawane są we FRUGOpakach, zawierających cztery kubeczki po 130 ml. Znaleźć je można w sieciach Freshmarket oraz Żabka. Lodowe wydanie FRUGO uderza w czterech energetycznych kolorach oraz smakach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Soczyste barwy zawitały również na […]