PepsiCo mianowało Christophe’a Guille’a na stanowisko Dyrektora Generalnego na Europę Centralną i Bałkany, która jest nową strukturą organizacyjną w firmie powstałą z połączenia tych obszarów. Christophe Guille, który wcześniej piastował stanowisko Dyrektora Generalnego i Wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną, będzie teraz odpowiedzialny za działania PepsiCo w regionie Europy Centralnej i Bałkanów dla takich wiodących marek, jak: Pepsi, Lipton Ice Tea, Lay’s oraz Cheetos. Przez ostatnie 50 lat marki przekąsek i napojów PepsiCo kształtują pop kulturę […]
Lays
Marka Lay’s zakończyła właśnie kolejną – po m.in. „Wymyśl Nowy Smak” i „Pucharze Smaków” – niestandardową kampanię: „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”. Jej głównym bohaterem był… Ziemniak w obliczu przepowiedzianej przez Majów na grudzień tego roku apokalipsy. No właśnie – jak połączyć ze sobą pozornie niepasujące do siebie elementy takie jak przepowiednię Majów, koniec świata, ziemniaka, chipsy i marzenia? A jednak… „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata” to hasło najnowszej akcji marki Lay’s, na którą składał się […]
Od początku września w sklepach dostępne są dwa nowe smaki Lay’s – o smaku Sałatki greckiej i Żeberek w miodzie. Ich promocji towarzyszy konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, zainspirowany przepowiednią Majów o apokalipsie. Podczas jego trwania można spełniać marzenia głównego bohatera… Ziemniaka i wygrać pieniądze na realizację własnych życzeń. Akcję wspiera silna kampania reklamowa. Spełniaj marzenia „Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata” – to hasło nowego projektu Lay’s, nawiązującego – z przymrużeniem oka – […]
- 1