Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE), coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na lepszą – czystą, zdrową i bezpieczną. Nowa kampania marki prowadzona jest pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem” i bezpośrednio nawiązuje do misji AQUAPHOR. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi […]
Konkurs
Czy wiesz, że Światowy Dzień Budyniu wypada w tym roku w Wielkanoc? Miłośnicy tego wyjątkowego deseru będą mogli podwójnie świętować już 31 marca! Na tę okazję marka WINIARY organizuje konkurs Wiosenne budyniowe inspiracje. Światowy Dzień Budyniu – Budyń w roli głównej 31 marca obchodzimy Światowy Dzień Budyniu – to okazja nie tylko do delektowania się tym wyjątkowym deserem, ale również do odkrywania jego wszechstronnych możliwości kulinarnych. Budyń, ze swoją aksamitną konsystencją i bogatym smakiem, doskonale […]
Lato niezmiennie kojarzy nam się z odpoczynkiem, słońcem, długimi wieczorami oraz z owocowymi smakami. Aby zachęcić konsumentów do poznawania i testowania wyjątkowych wariantów z portfolio gum bezcukrowych Orbit, ruszyła loteria „Owocowe Smaki Orbit”. Zabawa potrwa do 27 sierpnia. Nagrodą główną jest 8 voucherów o wartości po 10 000 zł do wykorzystania na wymarzoną wakacyjną podróż w biurze turystycznym Rainbow. W ramach loterii na zwycięzców czeka również 2 000 zestawów z zapasem bezcukrowych gum do żucia […]
Od 4 listopada aż do 15 tycznia 2023 roku klienci robiąc zakupy w sklepach z logo Grupy Chorten mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Wystartowała loteria konsumencka z 37 markami. To już kolejna akcja skierowana do klientów kupujących w sklepach z drzewkiem dębu, w której paragony są przepustką do wygranej. Zasady są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł na jednym paragonie, w tym powinien się na nim znaleźć co najmniej jeden produkt marki biorącej […]
Konkurs konsumencki Mlekpolu dobiega końca. Jeszcze tylko przez miesiąc można bawić się z Milko i wygrywać atrakcyjne nagrody. Jesteśmy w trakcie 8 z12 rund konkursowych. Do tej chwili otrzymaliśmy blisko 3 tysiące zgłoszeń. Większość z nich została zilustrowana przez uczestników zdjęciami aktywności, którym towarzyszy produkt Milko. Bardzo nas cieszy takie zaangażowanie konsumentów. Wszystkim uczestnikom dziękujemy a kolejnych zachęcamy do wspólnej zabawy. – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie. Najatrakcyjniejsze zgłoszenia zostały opublikowane […]
W poniedziałek, 24 kwietnia, rozpocznie się wielka loteria konsumencka KORALIADA. Akcję promuje spot reklamowy z udziałem popularnego aktora, Maćka Musiała. Koralowa Loteria Lodowa 2017 KORALIADA trwać będzie 9 tygodni. „Baw się! Jedz lody! Wygrywaj koralowe nagrody!” – zachęca producent do udziału w zabawie, której warunkiem jest zakup minimum 2 lodów Koral na jednym paragonie i zgłoszenie paragonu na stronie www.koraliada.pl. Co tydzień będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety […]
16 stycznia na profilu PPL Koral na Facebooku rozpoczął się konkurs „Ulubione KoraLOVE”. Konkurs organizowany jest dla fanów marki na Facebooku, których liczba przekroczyła w styczniu br. 100 tysięcy. Z tej okazji do wygrania jest aż 100 zestawów nagród. Uczestnikiem konkursu „Ulubione KoraLOVE” może zostać każdy, kto podzieli się swoją miłością do lodów Koral, odpowiadając na pytanie o ulubione lody tej marki i uzasadniając swój wybór. Spośród wszystkich zgodnych z regulaminem zgłoszeń Jury wybierze 100 najciekawszych […]
1 czerwca wystartował konkurs organizowany przez markę Oranżada Hellena. Zadanie dla uczestników polega na opisaniu powodów do dumy z bycia Polakiem. Nagrodą główną w konkursie jest dwuosobowa wycieczka na Kubę. Kreatywnie o patriotyzmie Już 1 czerwca – na dedykowanym serwisie www.oranzadanakubie.pl ruszył ogólnopolski konkurs Oranżady Hellena. Akcja promuje nowoczesny patriotyzm oraz wzmacnianie pozytywnych emocji wokół poczucia dumy narodowej. Uczestnicy mają przed sobą zadanie kreatywne – opisanie, z czego są dumni jako Polacy. Odpowiedzi powinny być […]
Już kolejny raz POLOmarket organizuje wielką akcję POLOteria. Wiosenna edycja to ponad 80 000 atrakcyjnych nagród – do wygrania są m.in. galanteria skórzana firmy Batycki, sprzęt AGD, bony do POLOmarketu, a także samochód Volkswagen POLO. Na klientów sieci czeka 3,5 miliona zdrapek do odebrania w sklepach POLOmarketu od 6 do 19 kwietnia br. Tegoroczna wiosenna POLOteria jest skierowana do wszystkich klientów sieci. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zrobić zakupy za 20 zł lub kupić […]
Firma Konspol – producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka – przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową. Jesienią dni są dłuższe, więcej czasu spędzamy w domu, na spotkaniach rodzinnych czy imprezach towarzyskich, w związku z tym częściej przygotowujemy posiłki w domu. Swoim jesiennym konkursem Konspol zachęca konsumentów do kulinarnych eksperymentów w gronie przyjaciół i przesyłania zdjęć potraw z wykorzystaniem produktów marki. Wiemy, że […]