Nie od dzisiaj wiadomo, że dobra kawa to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. Sieć handlowa Lidl wprowadza nową odsłonę lubianej przez klientów kawy Monte Santos – Blue Eclipse, Yellow Eclipse i Green Eclipse. Zarówno miłośnicy łagodnego smaku gatunku Arabica, jak i zwolennicy wyrazistej Robusty znajdą wśród kaw Monte Santos coś specjalnie dla siebie. Blue Eclipse To idealna propozycja dla osób, które w kawie cenią delikatność. Blue Eclipse produkowana jest w 100% z najstarszego znanego gatunku […]
Kawa
W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce! Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli! Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz […]
W tym roku kilkadziesiąt firm z branży spożywczej wyda na modernizację swoich zakładów około 2 mld zł. Inwestycje mają zwiększyć szanse sprzedaży na zagranicznych rynkach oraz poprawić rentowność. W tym gronie jest również Mokate. Po zakończeniu realizowanego programu rozbudowy, zdolności produkcyjne zakładów w Żorach i Ustroniu zwiększą się o około 25 proc. – Poprawa konkurencyjności polskiej i europejskiej gospodarki to droga do dobrobytu i warunek powodzenia projektu europejskiego. Europa musi utrzymać swoją konkurencyjność przy zachowaniu […]
W dniach 23-26 kwietnia 2012 r. w Algierze odbędzie się 10. edycja targów sektora rolno-spożywczego DJAZAGRO. W targach udział weźmie Mokate Ingredients. Dla spółki to okazja aby zaistnieć na nowym, bardzo chłonnym rynku zbytu oraz do poszerzenia kontaktów biznesowych w tym rejonie. Algieria znajduje się w grupie dziesięciu największych importerów żywności w świecie i jest głównym importerem żywności (25 proc.) na kontynencie afrykańskim. 35 milionów Algierczyków wydaje średnio 45 proc. rodzinnego budżetu na żywność. Polskie […]
W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż miksów kawowych oferowanych przez Mokate wzrosła o 18%. Producent jest silnym wiceliderem kategorii z realnymi możliwościami dalszego umocnienia swojej pozycji. – Nasze produkty są coraz częściej wybierane przez konsumentów, ponieważ odpowiadają rosnącym wymaganiom. – Zarówno pod względem smaku, ceny, jak i wygodnych opakowań. – podkreśla Adam Mokrysz z zarządu Mokate sp. z o.o. Według dostępnych niezależnych badań, którymi dysponuje Mokate, w ciągu 12 miesięcy – roku 2011 – sprzedano […]
W sprzedaży dostępny jest nowy, automatyczny ekspres NESCAFÉ DOLCE GUSTO GENIO. Sprzęt zadziwia zaawansowanymi możliwościami i niezwykłą wygodą obsługi, dzięki czemu przygotowanie wyśmienitej kawy jak z kawiarni jest genialnie proste. Nowy ekspres został stworzony w oparciu o zaawansowaną technologię, która pozwala przygotować całą gamę pysznych, gorących i zimnych napojów w bardzo prosty sposób. Wystarczy za pomocą podświetlanego kółka wybrać odpowiednie proporcje wody wedle własnego uznania lub wskazówek podanych na kapsułce, wcisnąć przycisk, a ekspres przygotuje […]
Idea konkursu „Od kawy do sławy” zaczyna się materializować. Finalistki konkursu organizowanego pod egidą „Mokate Cappuccino One Cup” pojawiły się w telewizyjnym programie „Co za tydzień”, emitowanym przez TVN w dniu 18 marca br. (z powtórką). Piękne dziewczyny, ambasadorki pięciu odmian mokatowskiego cappuccino (Belitta, Fitiana, Inergina, Vitiene, Balancita), błyszczały także w rozmowie i na profesjonalnym wybiegu; najpierw w krakowskim centrum handlowym Bonarka – Palmiarnia, potem na specjalnym party z pokazem mody w „Baroque”. Obradująca w […]
Należąca do firmy Nestlé marka NESCAFÉ DOLCE GUSTO powierzyła spółce Cursor, należącej do Grupy Outsourcing Experts, kompleksową obsługę sklepu internetowego www.dolce-gusto.pl. W ramach podjętej współpracy Cursor będzie realizował zamówienia konsumentów dokonujących zakupów w sklepie internetowym www.dolce-gusto.pl, który oferuje ekspresy, kawy i akcesoria marki NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Do zadań Cursora należy pełen zakres usług: od magazynowania produktów, przyjmowania zamówień internautów i ich kompletacji, po fiskalizację sprzedaży, monitoring płatności i bezpośrednią współpracę z firmą dystrybuującą przesyłki. Infrastruktura dedykowana do […]
Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Już 19 marca br. kolejna odsłona kampanii telewizyjnej marki Nespresso. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz pierwszy przeprowadziła w Polsce telewizyjną kampanię reklamową, która tej wiosny będzie miała swoją kolejną odsłonę. Najnowszy spot, zatytułowany „The Swap” (Zamiana) jest kontynuacją międzynarodowych działań marketingowych marki. Reklama z udziałem jej wieloletniego ambasadora, Georga Clooney’a, […]
Mowa oczywiście o ambasadorkach Mokate Cappuccino One Cup. Pojawiły się w wyniku rozstrzygnięcia konkursu „Od kawy do sławy”, który wystartował na Facebooku w listopadzie ubiegłego roku. W sobotę, 10 marca br. w krakowskim handlowym centrum Bonarka – Palmiarnia, 20 finalistek konkursu walczyło o nominację na ambasadorki w pięciu kategoriach, odpowiadających poszczególnym rodzajom tego przebojowego produktu Mokate: Belitta, Fitiana, Inergina, Vitiene i Balancita. Imprezę zorganizowano z ogromnym rozmachem, do czego przyczynił się między innymi gwiazdorski skład […]