Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych. Zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną, by przypomnieć konsumentom o marce NESCAFÉ GOLD i zachęcić ich do spróbowania naszej kawy. Działania reklamowe kierujemy do osób, które cenią wysoką jakość i szukają produktów odpowiadających ich gustom. Kampania zwraca uwagę na to, że kawa NESCAFÉ GOLD […]
Kawa
Marka NESCAFÉ, doceniając kunszt artystów, chętnie angażuje ich do swoich projektów. W 2011 roku nawiązała współpracę ze znaną projektantką, Agathą Ruiz de la Prada. Owocem wspólnej pracy był niezwykle oryginalny ekspres Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Piccolo de la Prada. W tym roku, z okazji 75. urodzin marki NESCAFÉ, wprowadzony został na rynek kolejny unikatowy model ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto, zaprojektowany przez hiszpańską designerkę, Coral Hernandez Finol, związaną z firmą Custo Barcelona. Urządzenie kusi niebanalnym wzornictwem […]
W latach 50-tych XX wieku ludzie zaczęli żyć naprawdę szybko. Na parkiecie królował rock’n’roll, a wyobraźnię tłumów rozpalały takie gwiazdy jak Elvis Presley czy Marylin Monroe. Młodzież chętnie spotykała się, aby posłuchać ulubionej muzyki i bawić się do białego rana. Nikt nie chciał stracić ani chwili z tych niezwykłych wydarzeń! Był to także początek ery telewizji. Marka NESCAFÉ szybko zrozumiała siłę nowego medium i postanowiła połączyć ją z tym powszechnym pragnieniem wykorzystywania każdego momentu. Dlatego […]
Czy istnieje zdrowa kawa? Taka, która nie zakwasza organizmu, nie wypłukuje cennego magnezu, a nawet go dostarcza? Tak działa nowa seria kaw Dr. Jacob’s, która zawiera błonnik wspomagający trawienie oraz wyciąg polifenoli z granatu korzystanie wpływający na serce i układ krążenia. Nowe kawy Chi-Cafe spowolniają także procesy starzenia oraz mają lepsze właściwości pobudzające. W Chinach „hara” (brzuch, centrum) uważana jest za źródło życiowej energii – Chi. Zgodnie z tym mottem komponowane są kawy z serii […]
Czarne, intensywne, z delikatną, gęstą cremą – takie powinno być idealne espresso. I taka jest kawa NESCAFÉ Espresso. Teraz w nowym, eleganckim opakowaniu zachwyca prawdziwych kawoszy. NESCAFÉ Espresso to mocna, aromatyczna kawa ukryta pod idealną cremą, czyli naturalną kawową pianką, będącą nieodzownym atrybutem prawdziwego espresso. Stworzona jest w 100% z perfekcyjnie dobranych ziaren arabiki, które gwarantują wysoką jakość. NESCAFÉ Espresso to niepowtarzalny, intensywny smak i aromat wydobyty z każdego ziarna. To prawdziwa kwintesencja kawy, którą z pewnością docenią […]
Mokate na paryskich targach SIAL. Rozmowa z Jarosławem Kordaliskim, dyrektorem eksportu Grupy Mokate
Niedawna 24. edycja Międzynarodowych Targów Spożywczych SIAL 2012, która miała miejsce w Centrum Wystawienniczym Paris Nord — Villepinte, odbiła się szerokim echem w świecie biznesu. Mokate miało tam swoje własne stoisko, które zostało zauważone nie tylko przez media miejscowe. Czyżby więc opinia, że wielkie targowanie zamiera w dobie internetu, nie była do końca prawdziwa? Jarosław Kordalski: Jestem przekonany, że to była dla nas bardzo ważna impreza targowa – zresztą kolejna, bo staramy się być obecni […]
Kawa NESCAFÉ Sensazione Creme dostępna jest w nowym formacie – saszetce o gramaturze 75 g. Opakowanie jest lekkie, dzięki czemu można je włożyć do torebki i zabrać ze sobą np. do pracy. Kawę NESCAFÉ Sensazione Creme można pić o każdej porze dnia, zarówno podczas leniwego poranka, przerwy w pracy, jak również wieczornych pogaduszek z przyjaciółkami. Teraz, dzięki nowemu, wygodnemu opakowaniu, można cieszyć się smakiem ulubionej kawy NESCAFÉ Sensazione Creme zawsze, gdy przyjdzie na to ochota, […]
Ciepły koc, ulubiona książka i kubek gorącej kawy NESCAFÉ, oczywiście czerwony kubek! Właśnie tak już niedługo będą wyglądać długie i chłodne jesienne wieczory. Specjalnie na jesień firma Nestlé przygotowała promocję z czterema nowymi kubkami NESCAFÉ. Zbierz je wszystkie i ciesz się doskonałym smakiem kawy. Co sekundę na kuli ziemskiej wypija się ok. 4,500 filiżanek kawy NESCAFÉ CLASSIC. Jest to bez wątpienia ulubiona i najpopularniejsza kawa rozpuszczalna w Polsce i na świecie. Równie kultowy jest czerwony […]
Firma Nestlé kontynuuje współpracę ze znaną projektantką Agathą Ruiz de la Pradą. Na rynku pojawił się ekspres Nescafé Dolce Gusto Piccolo w nowej kreacji stworzonej przez hiszpańską projektantkę. Nowy, świeży i energetyczny design w kolorowe kropki przykuwa uwagę i wyróżnia się spośród klasycznych propozycji na rynku. Ekspres jest modny, wygodny i funkcjonalny – ma wszystkie cechy, które powinien posiadać sprzęt pasujący idealnie do kuchni urządzonej ze smakiem. Sukces poprzedniej, limitowanej edycji ekspresów Nescafé Dolce Gusto Piccolo de […]
W segmencie kaw ziarnistych premium, sprzedaż Lavazzy bije kolejne rekordy. Według najnowszych danych za okres badawczy styczeń/luty 2012 – Mokate zwiększyło sprzedaż tej kawy zarówno wartościowo jak i ilościowo porównując rok do roku o 45%. Ten wynik to zasługa zarówno silnej marki, znajomości rynku i jego potrzeb oraz doskonale działającej sieci dystrybucyjnej. Z naszych atutów potrafimy stworzyć miks, który przekłada się na rynkowy sukces. – podkreśla Sylwia Mokrysz, z zarządu Mokate SA. – Zresztą od […]