Chrup i zgarniaj nagrody – pod takim hasłem 28 lipca wystartowała promocja konsumencka Hit Choco Sticks. Promocją objęte są ciastka Hit Choco Sticks oraz Hit Choco Sticks Karmel. Wystarczy kupić jedno dowolne opakowanie z tej linii, zachować paragon i wysłać zgłoszenie SMS-em lub poprzez formularz na stronie internetowej www.chrupizgarniaj.pl. W promocji do wygrania są iPady Mini, iPhony 5C i koszulki obrandowane logo Hit. Promocja potrwa do 19 października. Od 4 sierpnia promocja konsumencka reklamowana jest w Internecie, […]
Kampania reklamowa
Marka Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania będą promowały kultowy napój marki – Oranżadę, akcentując przywiązanie konsumentów do tego produktu. Kampania będzie trwała od 1 maja br. Tegoroczna odsłona kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie przypomina, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Obecna we wspomnieniach Polaków, kojarzy się z latami młodości, dlatego komunikacja została oparta na nostalgii. […]
Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie. Ada i Franek to główni bohaterowie nowej reklamy Wedla poświęconej piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Spot jest kontynuacją rozpoczętej na początku roku kampanii pod hasłem „Lubię to”, utrzymanej w lekkiej i zabawnej konwencji, pokazującej radość, której każdy z nas doświadcza […]
Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce. Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale […]
W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina). […]
Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów. „Lubię to” – to główne hasło kampanii i wyprodukowanych w jej ramach spotów reklamowych pt. „Maria” i „Filip”. Widzowie zobaczą w nich dwójkę młodych ludzi: otwartych, nowoczesnych, chętnie sięgających po nowości. Opowiedzą w nich o rzeczach, które sprawiają im przyjemność, a jedną z nich będą […]
Po Sosy do warzyw na ciepło Knorr konsumenci mają okazję sięgać już od kilku tygodni. Teraz do wypróbowania nowych produktów zachęca ich kampania promocyjna obejmująca działania digitalowe w obrębie ekosystemu Przepisy.pl. Od 4 listopada na portalu Przepisy.pl działa specjalna sekcja tematyczna poświęcona przygotowywaniu warzyw w wersji na ciepło: http://www.przepisy.pl/temat/sosy-do-warzyw-na-cieplo. Konsumenci mogą skorzystać z przygotowanych przez Szefów kuchni Knorr przepisów oraz zapoznać się z poradami żywieniowca dotyczącymi tychże warzyw. Jednocześnie na portalu Facebook została uruchomiona specjalna aplikacja […]
W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach – RMF oraz Radio Zet – ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmuje 1300 […]
Firma Jawo – producent produktów mrożonych – ręcznie robionych pierogów, dań ziemniaczanych oraz potraw na patelnię przygotował wizerunkową kampanię reklamową, którą będziemy mogli obejrzeć jesienią br. Jest to kampania obejmująca sponsoring programów w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych. Billboardy sponsorskie ukażą się na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i TVN Style i będą emitowane w październiku br. W swojej ofercie firma JAWO ma ponad 30 produktów, od pierogów wytrawnych i na słodko, przez kluski śląskie, […]
Kampania reklamowa naturalnych przekąsek z warzyw i owoców, wystartowała 16 września br. W spocie reklamowym marka Crispy Natural promuje swoje trzy najbardziej popularne produkty – suszone chipsy z jabłka, truskawki oraz pomidora z bazylią i oregano. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne, TV internetową, promocje w sieciach handlowych wspierane materiałami POS, działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych – kanał na […]