Kampania reklamowa

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Grześki Latem nie pływają w czekoladzie

W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez […]

Lekkość na okrągło – kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego marki Wawel

Wawel Królewskie Mleczko

Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, […]

Z Lubellą nie trzeba czekać do Świąt!

Lubella - nie czekaj do Świąt

Nie czekaj do Świąt ze wszystkim, co dobre. Lubella w klimatycznej kampanii zwraca uwagę na to, że choć niektóre potrawy przygotowujemy tylko na specjalne okazje, to pysznymi posiłkami można cieszyć się z bliskimi każdego dnia w ciągu roku. Już niebawem Święta. Ale zanim nadejdą, czekają nas coroczne wielkie przygotowania… Pyszne wypieki, pierogi, łazanki i… „Zostaw! To na Święta!” – usłyszmy nieraz w naszych domach. W nowej kampanii Lubella przedstawia klimat klasycznych przedświątecznych dni i przekornie […]

Dodaj lekkości swojemu dniu z Lipton Ice Tea Green

Lipton Ice Tea green

30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama. Do wyboru jest wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej […]

ŚniaDanio – nowa metoda na porannego Głoda

ŚniaDanio Truskawka

Na zmagania z Małym Głodem i jego sprzymierzeńcem – Burczkiem nadchodzi z odsieczą ŚniaDanio! To nowa przekąska od marki Danio, czyli pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach. ŚniaDanio to nowa kategoria produktów od Danone stworzona jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Koncepcja nowego ŚniaDanio oparta została na niezwykle prawdziwych doświadczeniach z naszego codziennego, zabieganego życia. Zdarzają nam się poranki, gdy […]

Kotlin. Nikt tak nie podchodzi do ketchupu.

W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak. Przedstawiona w nowym spocie kraina pomidorów, z których powstają ketchupy Kotlin, to metafora staranności i troski, z jaką marka podchodzi do składników. To właśnie odpowiednia ich kompozycja […]

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Spot Tymbark - sok 100% Pomarańcza

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]

Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Goplana Break

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie,  marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT […]

Delecta jesienią stawia na babeczki

Delecta - Babeczki dyniowe i marchewkowe

Delecta, producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje obecnie swoje sztandarowe, jesienne produkty – babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane tym produktom. Jesienią w naszej kuchni władzę przejmują dwie pomarańczowe królowe – marchew i dynia. Z produktów tych przyrządzić można niemalże wszystko – począwszy od zup, przez placki, sałatki, dodatki do […]