Usługa „Płać kartą i wypłacaj” z kartą Mastercard® pozwala na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć Biedronka uruchamia ją właśnie w 2 tysiącach swoich placówek na terenie całego kraju. Będzie można z niej korzystać także zbliżeniowo. W grudniu 2022 r. w wybranych sklepach Biedronki prowadzony był pilotaż tego programu. Jego wyniki, a także zainteresowanie klientów sieci tą usługą spowodowało, że od 20 marca będzie ona dostępna w znacznie większej liczbie placówek. Jak skorzystać z […]
Jeronimo Martins Polska
Biedronka, w związku z tygodniem listopadowych wyprzedaży, postanowiła rozbić bank z okazjami i zaoferować klientom dziesiątki produktów w wyjątkowo niskich cenach. Od pomarańczy przez słodycze na ubraniach i dodatkach niezbędnych w zimie kończąc. Biedronka jako pierwsza rozpoczęła Black Week już tydzień temu, oferując klientom sklepu online Biedronka Home dziesiątki produktów elektronicznych, gospodarstwa domowego i tekstylnych w wyjątkowo niskich cenach, ale teraz idzie za ciosem. W tym tygodniu każdy klient sklepów stacjonarnych sieci w całym kraju […]
Nowoczesna, wygodna, ekologiczna i z łatwym dojazdem do Autostrady Bursztynowej A1 – to najważniejsze cechy pierwszej Biedronki w miejscowości Warlubie, w województwie Kujawsko-Pomorskim. Już od 6 listopada okoliczni mieszkańcy mogą cieszyć się wysokiej jakości produktami w codziennie niskich cenach. Na klientów w związku z otwarciem czekają specjalnie przygotowane okazje. Placówka Biedronki przy ul. Starogardzkiej to pierwszy sklep tej sieci w Warlubiu. Ten nowy obiekt wolnostojący posiada salę sprzedaży o powierzchni ok. 645 m2, 4 kasy […]
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – popularną […]
Biedronka reaguje na nowe zmiany ogłoszone przez polski rząd w związku z aktualną sytuacją. Od 2 kwietnia br. sklepy sieci Biedronka wydłużają godziny otwarcia – będą czynne w godz. 6:00 – 24:00. Wszystko po to, by klienci mieli szansę zakupu żywności, nawet przy nowych niższych limitach osób w placówkach handlowych. Dodatkowo w tygodniu przedświątecznym, czyli w dniach 7-10 kwietnia, sklepy Biedronka będą czynne całą dobę. Dzięki temu Polacy będą mogli komfortowo zrobić tradycyjne zakupy na […]
29 marca 2017 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2017, zostały rozdane nagrody „Retailer of the Year 2016. Wybrany przez Dostawców”, nagradzające najlepsze sieci handlowe w najważniejszych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców – producentów FMCG i dóbr trwałych. W tym roku, aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku – wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen, organizator przygotował pięć kategorii, w których odbywało się głosowanie: sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu […]
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, podwyższa wynagrodzenia swoich pracowników od 1 kwietnia br. Pensja kasjera-sprzedawcy z trzyletnim stażem pracy w JMP zwiększa się z 2200 zł brutto do 2450 zł brutto. W związku z kwietniową podwyżką firma w 2016 r. zainwestuje w wynagrodzenia pracowników dodatkowo ponad 80 mln złotych. Najniższe wynagrodzenie, czyli pensja dla osób rozpoczynających pracę w sklepach Biedronka, od 1 kwietnia br. będzie wynosić 2250 zł brutto. W miarę wydłużania się stażu pracy, pensja sprzedawcy-kasjera wzrasta. Ponadto pracownicy sklepów mają możliwość […]
7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka. Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje […]
Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “My Polacy tak mamy!”. Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów. Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie […]
W sieci sklepów Biedronka, podczas Świątecznej Zbiórki Żywności w dniach 7-9 grudnia 2012 roku, zebrano rekordową ilość żywności – blisko 264 tony. Organizatorem akcji była Federacja Polskich Banków Żywności. Biedronka prowadzi zorganizowane zbiórki produktów spożywczych i chemii gospodarczej już od 2004 roku. Pod hasłem: „Święta nie brzmią radośnie, gdy doskwiera głód” przez trzy dni, w ponad 1000 wybranych placówkach sieci Biedronka, przy specjalnie oznakowanych koszach, czekali wolontariusze Banków Żywności. Dzięki hojności Klientów zebrano łącznie aż […]
- 1