Internetowe sklepy spożywcze

RAPORT: Porównanie wartości wielkanocnych koszyków z zakupami w e-supermarketach

Zakupy spożywcze online

Redakcja Przeglądu Handlowego postanowiła sprawdzić przedświąteczne ceny towarów na półkach e-supermarketów, które w Polsce zdobywają coraz większe uznanie wśród klientów. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety działające na terenie Olsztyna i okolic. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych e-Rast.pl (sieć regionalna), Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, według przyjętych przez nas zasad, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. Podstawowym warunkiem raportu jest zasada, że we wszystkich badanych sklepach sprawdzamy ceny tych samych produktów. Poniżej […]

RAPORT: Porównanie wartości koszyków z zakupami w internetowych supermarketach

Zakupy

Redakcja Przeglądu Handlowego wznawia akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych Tesco.pl, Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, zgodnie z przyjętym przez nas standardem, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. We wszystkich badanych sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Poniżej przedstawiamy listę 30 losowo wybranych produktów codziennego użytku, biorących udział w badaniu cen koszyków. Ceny najtańszych produktów w zestawieniu poszczególnych sklepów zostały pogrubione. […]

Carrefour Polska prezentuje nową odsłonę handlowego serwisu carrefour.pl

Nowa strona Carrefour

Carrefour Polska uruchomił nową handlową stronę internetową dla swoich klientów. Serwis, został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze metody i technologie tworzenia stron internetowych, aby użytkownikom zapewnić przejrzystość i łatwość w jego obsłudze. Carrefour Polska w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby swoich klientów, uruchomił całkowicie nową handlową stronę internetową. Użytkownicy odwiedzający stronę mogą spodziewać się przede wszystkim przyjaznego interfejsu i intuicyjnej obsługi nowego serwisu. Nowa odsłona carrefour.pl jest pierwszym etapem realizacji zmian na stronie internetowej. Pozostałe elementy serwisu […]

PayU: Wielkanocne zakupy z Internetu? Branża spożywcza wciąż czeka na swoje „5 minut” w sieci

Zakupy spożywcze online

Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują prognozy? W porównaniu do rynków zagranicznych rodzime e-delikatesy mają wciąż sporo do nadrobienia. W czasie gdy Ocado, czyli największe delikatesy internetowe w Wielkiej Brytanii, wygenerowały 600 mln funtów (ok. 3 mld zł) przychodu, w Polsce wynik ten dla całej branży łącznie wyniósł zaledwie 200 […]