HoReCa

Nachosy bekonowe w ofercie Fanex

Tres Amigos nachos Fanex

Fanex – jeden z liderów w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę spożywczych dodatków gastronomicznych Tres Amigos. Do grona przekąsek polskiej marki, dołączyły właśnie kukurydziane Nachos Bacon. Jest to już czwarty oferowany smak popularnych snacków z tortilli. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w sklepie internetowym. Nowe nachosy od Fanex to chrupiąca przekąska o smaku bekonu przygotowana na bazie mąki kukurydzianej z dodatkiem kminku, czosnku i chilli, który uzupełniona […]

Fanex wchodzi na rynek przypraw

Przyprawy Fanex

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę dla gastronomii i wprowadza na rynek markę Fusion Spices oferującą klientom najwyższej jakości przyprawy, kompozycje rosołowe oraz wyjątkowe marynaty. Dwa lata temu Fanex wprowadził na rynek markę Tress Amigos, dzięki której zaoferował swoim klientom naturalne, starannie wyselekcjonowane dodatki dla gastronomi najwyższej jakości, tj. pomidory, oliwki i inne warzywa. Dzięki poszerzeniu oferty o przyprawy, restauratorzy będą mogli liczyć na szeroką i komplementarną ofertę w […]

Tres Amigos – nowa marka produktów od firmy Fanex

Tres Amigos - Fanex

Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, stanowiąca zupełnie nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów, ale ich oferta będzie sukcesywnie powiększana. Tres Amigos to nowa linia wysokiej jakości dodatków, oparta o naturalne i starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. […]

Zbigniew Wodecki nowym ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej

Do portfolio znanych osób, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor – Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Artysta znany z przebojów „Chałupy Welcome to” czy „Zacznij od Bacha” jest twarzą młodszego brandu PPL Koral od nowego sezonu 2017. Niedługo będzie można go zobaczyć w kreacjach marketingowych marki. W parze z dołączeniem Wodeckiego do kanonu gwiazd promujących produkty marki Bracia Koral idzie wzbogacenie […]

Włoskie ciasta La Donatella – nowość w Farutexie!

Ciasto La Donatella - Tiramisu Savoiardi

Farutex rozszerzył portfolio mrożonych produktów słodkich o włoskie ciasta La Donatella. Do oferty dołączyły 4 wyjątkowe ciasta: Tiramisu z biszkoptami Savoiardi, Ciasto Beza, Ciasto kruche z owocami leśnymi oraz Ciasto z musem czekoladowym.  Włoskie ciasta marki La Donatella to nowość w ofercie Farutexu. La Donatella to tradycyjne włoskie ciasta klasy Premium charakteryzujące się wyjątkowym smakiem oraz apetycznym wyglądem. Firma La Donatella skupia się na jakości oferowanych produktów, co sprawia, że jest zaufanym i solidnym producentem, który […]

ZPM Biernacki z Rekordem Guinessa

ZPM Biernacki z Rekordem Guinessa

Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernackim zdobywają polski rynek nie tylko poprzez wprowadzanie nowych, niespotykanych do tej pory produktów, ale również poprzez organizowanie przemyślanych akcji promocyjnych. Najbardziej spektakularną było bicie Rekordu Guinnessa w przygotowaniu największej porcji flaków wołowych. Bicia rekordu podczas imprezy promującej mięso „Świętomięs” w Chorzowie, podjął się kapitan reprezentacji polskich kucharzy Grzegorz Cielecki i jednocześnie szef działu HoReCa w firmie ZPM Biernacki. Pomagała mu w tym ekipa licząca 35 osób. To było duże przedsięwzięcie logistyczne. […]

Pierwszy produkt pod marką Beefmaster

ZPM Biernacki

Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki wprowadzają na rynek pierwszy produkt z  portfolio nowego brandu Beefmaster. Niebawem na sklepowych półkach oraz w kanale HoReCa pojawi się sygnowane logotypem Beefmaster carpaccio wołowe. Propozycja Beefmastera, to carpaccio w postaci plastrów z wyselekcjonowanej polskiej wołowiny, z dodatkiem oryginalnego parmezanu i specjalnie stworzonego sosu truflowo-balsamicznego. Dzięki tym składnikom opracowana została spójna koncepcja harmonijnych smaków i aromatów, aby konsumenci  mogli  delektować się  najwyższą jakością produktu. – mówi Grzegorz Cielecki, Dyrektor Handlowy HoReCa […]

Sawex tworzy grupę trzech wyspecjalizowanych spółek

Sawex Foods

Sawex Sp. z o.o. została podzielona na trzy odrębne spółki: Sawex Foods, Sawex Restaurants i Sawex. Celem formalnego wydzielenia autonomicznych podmiotów gospodarczych jest ukierunkowany rozwój poszczególnych linii biznesowych Grupy Sawex. Ze struktur firmy wyodrębniono autonomiczne obszary działalności, odpowiadające pionom dotychczasowej aktywności Grupy Sawex, operującej na rynkach: artykułów spożywczych, chemicznym i HORECA. Zakres kompetencji nowych podmiotów podzielono następująco: w  ramach Sawex Sp. z o.o. będzie kontynuowana działalność w branży chemicznej, Spółka Sawex Foods przejmie działalność handlową […]

Sprzedaż kaw Lavazza mocno w górę

Sylwia Mokrysz

Mija rok od podpisania umowy dystrybucyjnej pomiędzy Mokate SA, a włoskim koncernem Lavazza. W tym czasie sprzedaż kaw ziarnistych zwiększyła się w Polsce o blisko 42%, a udział włoskiej marki – dystrybuowanej przez Mokate – w tej kategorii osiągną, blisko 13,5%, co daje wysokie, 2 miejsce w ujęciu wartościowym w kategorii kaw ziarnistych. Ten imponujący wzrost był możliwy tylko dzięki wykorzystania do dystrybucji i sprzedaży lavazzy, budowanej latami, a należących do jednej z najefektywniejszych na […]