Handel

E.Leclerc świętuje jubileusz ze wzrostem sprzedaży

Jean-Philippe Magré

E.Leclerc podsumował wyniki finansowe za 2019 rok. Po raz pierwszy w dwudziestopięcioletniej historii funkcjonowania w Polsce grupa przekroczyła granicę 3 mld zł obrotów. Sprzedaż jej sklepów na poziomie 3,1 mld zł oznacza wzrost o 6,5% rok do roku. Wyniki za 2019 rok potwierdziły , że model biznesowy E.Leclerc w dalszym ciągu jest efektywny w kontekście wzrastającej konkurencji, dodatkowo zaostrzonej poprzez stopniowo rozszerzane ograniczenie handlu w niedzielę. Od 25 lat funkcjonowania na polskim rynku konsekwentnie budujemy […]

Przekazywanie wiedzy w rozproszonych sieciach handlowych

Sklep koszyk

Kiedy zarząd sieci handlowej chce wdrożyć nową strategię, w pierwszej kolejności powinien zadbać o to, aby dostarczyć pracownikom niezbędne informacje, potrzebne do zrealizowania jej założeń. To przecież właśnie pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientem i to od nich zależy, czy ustalona przez kierownictwo strategia odniesie sukces. Niska efektywność tradycyjnych działań Wyobraźmy sobie, że do sieci zostaje wprowadzona nowa promocja. Jak pracownicy najczęściej dowiadują się, w jaki sposób przedstawiać ją klientom? Obecny transfer wiedzy na linii zarząd/dział […]

12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit już w kwietniu 2020

Retail Summit 2020

W dniach 1-2 kwietnia 2020, w Global Expo ul. Modlińska 6D w Warszawie, odbędzie się 12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU. Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie. To tu będzie można spotkać ponad 250 prelegentów z Polski i zagranicy, 22 gości specjalnych, będziesz także okazja po raz pierwszy wysłuchać inspirujących […]

Poligon Szefów Sprzedaży już 21-22 listopada w Warszawie!

Forum Szefów Sprzedaży

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma jednak szans powodzenia. Forum Szefów Sprzedaży skierowane jest do tych, którzy przygotowują się do kampanii sprzedażowej, diagnozują […]

Nowe Delikatesy Raj w Grupie Chorten Mazowsze

Sklep Raj

150 m2 powierzchni mają nowootwarte Delikatesy Raj w województwie mazowieckim, które są kolejnym punktem partnerskim Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Obecnie w Grupie Chorten działa już 1676 sklepów, zaś w ramach Grupy Chorten Mazowsze współpracuje niemal 300 detalistów. Kolejna placówka otwarta została w miejscowości Podolszyn Nowy przy ul. Długiej 17. Samoobsługowy sklep ma cała ofertę ogólnospożywczą, jest tu także dział ze świeżym mięsem oraz wyspa z owocami i warzywami. Zatrudnienie znalazło w sklepie blisko 10 […]

Retail u progu cyfrowej transformacji – komentarze ekspertów po Modern Retail Forum

Modern Retail Forum

28 marca br. w ramach międzynarodowej wystawy Retail & Development Business Expo w Kijowie odbyło się Modern Retail Forum 2019. Tematem tegorocznej edycji były technologiczne transformacje, postępujące w sektorze handlu detalicznego. Zgromadzeni na konferencji eksperci z Ukrainy, Niemiec, Szwajcarii, Włoch i Polski w ramach paneli tematycznych dyskutowali o prognozach zmian, które czekają branżę retail. Prelegenci byli zgodni – nadchodzące lata będą wymagały od detalistów elastyczności wobec ewoluujących potrzeb klientów. W ramach tegorocznej, trzeciej edycji konferencji […]

Odpowiedzialność wobec społeczeństwa i środowiska – moda czy biznesowa konieczność?

Geraldine Huse podczas Retail Summit 2019

Podczas odbywającej się w dniach 3-4 kwietnia w Warszawie XI edycji Poland & CEE Retail Summit, eksperci sektora retail i FMCG dyskutowali o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży. Jednym z kluczowych tematów konferencji była rola branży w obliczu wyzwań środowiskowych. Geraldine Huse, Prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej, która była gościem konferencji, podkreśliła w swoim wystąpieniu, jak ważna w inicjowaniu zmian na rzecz zrównoważonego rozwoju jest rola marek, innowacji i współpraca pomiędzy wszystkimi […]

Rozpoczął się Kongres Poland & CEE Retail Summit 2019

Retail Summit 2019

Już po raz jedenasty, w dniach 3-4 kwietnia 2019 r. w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2019. Przegląd Handlowy już po raz 6. ma zaszczyt objąć swoim patronatem to niezwykle ważne wydarzenie branżowe. Tradycyjnie zwieńczeniem pierwszego dnia Kongresu będzie uroczysta gala wręczenia nagród „Retailer of the Year 2018. Wybrany przez Dostawców”, wyróżniających najlepsze sieci w głównych formatach handlowych. To […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2019

Retail Summit 2019

W dniach 3-4 kwietnia 2019 roku w Hotelu Hilton przy ul. Grzybowskiej w Warszawie, odbędzie się XI edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU oraz BBM. Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie. Kongres Retail Summit 2019 skupi się na przyszłości sektora – pozwoli poznać trendy, które wpłyną na kształt polskiego handlu, przybliży […]

Nowe technologie w handlu okiem eksperta. Wywiad z Bogdanem Łukasikiem, szefem rady nadzorczej Modern Expo Group

Bogdan Łukasik

Nowe technologie w handlu okiem eksperta. Przedstawiamy wywiad z Bogdanem Łukasikiem, szefem rady nadzorczej Modern-Expo Group, międzynarodowego producenta i dostawcę kompleksowego wyposażenia dla branży retail, między innymi regałów wysokiego składowania, boksów kasowych, POS, terminali paczkowych oraz wyposażenia chłodniczego.  Przegląd Handlowy: Rola technologii w handlu. Bogdan Łukasik: Technologia wspiera tradycyjny handel. Z punktu widzenia klientów uatrakcyjnia, przyspiesza i ułatwia zakupy. Z perspektywy sprzedawców optymalizuje pracę i koszty, może przyciągnąć kupujących i wpłynąć pozytywnie na ich lojalność, ułatwia […]