Marka 4MOVE, jedyny Oficjalny Napój Izotoniczny Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej objęła patronatem Międzynarodowy Turniej Piłki Nożnej U-11 – Puchar Akademii Piłkarskiej 21. Turniej młodych piłkarzy Murapol-4Move Cup rozegrany zostanie w Krakowie w dniach 6-7 czerwca br., w przeddzień rozpoczęcia rozgrywek Euro 2012. Związek izotoników 4MOVE ze sportem jest oczywisty. Marka od samego początku pozycjonowana jest jako napój dla osób aktywnych i uprawiających różne dyscypliny sportu, niekoniecznie wyczynowo. Wspierając turniej młodych piłkarzy Murapol-4Move Cup marka […]
FoodCare
Jak można wyczytać na stronie firmy FoodCare odnośnie napoju FRUGO, dane AC Nielsen nie pozostawiają złudzeń: FRUGO w okresie luty – marzec br. zostało niekwestionowanym liderem kategorii napojów sprzedawanych w szklanych butelkach z udziałami ponad 60 procent. Jednocześnie udziały dotychczasowego lidera obniżyły się z 51 do 15 procent, co oznacza ponad trzykrotny spadek w okresie 6 miesięcy! Od momentu pojawienia się na rynku na przełomie czerwca i lipca 2011 r. FRUGO konsekwentnie budowało pozycję lidera […]
Marka 4MOVE już od czasu swojego rynkowego debiutu przed niespełna dwoma laty ma stale rosnące grono wiernych konsumentów, którzy w izotonikach cenią nie tylko błyskawiczne orzeźwienie i regenerujące działanie, ale także smak i recepturę napojów. To właśnie dla nich 4MOVE postanowił ulepszyć swoje produkty, wprowadzając do ich składu – jako pierwsza marka na polskim rynku izotoników – stewię. Nasi konsumenci to osoby świadomie wybierające najlepsze produkty, dlatego jako producent napojów nie mogliśmy pozostać obojętni wobec […]
21 maja ruszyła kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym razem bez żadnych ograniczeń! FRUGO od początku wymyka się wszelkim standardom, dlatego nowa kampania nie tylko zaskoczy, ale także mocno namiesza i na długo zawładnie wyobraźnią fanów. Wszędzie tam, gdzie zjawia się FRUGO znika nuda i monotonia, a ich miejsce zajmują niczym nieskrępowana radość, wolność i pozytywne szaleństwo. Tak będzie i tym razem z jedną […]
Marka Gellwe tuż przed Wielkanocą poszerza swoje portfolio dodatków do pieczenia. Jako ekspert w spełnianiu najsłodszych zachcianek wprowadza cukier puder, idealny dodatek do ciast i deserów. „Gellwe od wielu lat cieszy się zaufaniem konsumentów, ponieważ oferuje najwyższej jakości dodatki do domowych wypieków i deserów. Przed Wielkanocą, która dla większości pań domu wiąże się z przygotowywaniem świątecznych ciast i deserów zdecydowaliśmy się wprowadzić cukier puder, niezastąpiony dodatek w każdej kuchni. Jesteśmy przekonani, że najwyższej jakości produkt szybko […]
Frugo to napój, którego niepowtarzalny smak i klimat zna niemal każdy smakosz napojów. Uwielbiany przez Polaków napój Frugo można kupić w większości sklepów spożywczych. Obecnie dostępne opcje smakowe napoju to: Czerwone Frugo, Różowe Frugo, Czarne Frugo, Zielone Frugo, Pomarańczowe Frugo, Białe Frugo oraz ostatnio Żółte Frugo. Do pełnej palety barw brakuje jeszcze jednej opcji: Niebieskie Frugo – kiedy i czy wróci? Na wielu forach i serwisach internetowych można przeczytać liczne pozytywne komentarze i opinie na […]
Już w najbliższy piątek, 9 marca br. startuje telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe. Jej motywem przewodnim jest kusząca pysznymi deserami kawiarenka pana Franciszka Gellwe. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta w spełnianiu słodkich zachcianek, a jednocześnie marki ciepłej, radosnej i nowoczesnej. Wykorzystanie w spotach reklamowych materiałów z pierwszej telewizyjnej kampanii Gellwe to świadome nawiązanie do długich tradycji marki na polskim rynku i jej rodzinnych konotacji, budujące i umacniające zaufanie do marki i oferowanych […]
Z początkiem roku na sklepowych półkach zaczęły pojawiać się produkty Gellwe w opakowaniach o nowej, odświeżonej wizualizacji. Docelowo zmiany obejmą całe portfolio marki. To, co widoczne jest na pierwszy rzut oka to delikatna zmiana logotypu marki Gellwe. Jego trzon i kolory pozostały wprawdzie bez zmian, jednak obecne logo uzupełnia widoczne u dołu hasło „Właśnie to lubię”. Logotyp, a co za tym idzie szarfa, na której znajduje się na opakowaniach uległy powiększeniu, dzięki czemu logo jest […]