FoodCare

Nowa odsłona strony internetowej marki Frugo

Frugo

Pod koniec stycznia ruszyła nowa wersja strony FRUGO. Pod dobrze znanym adresem FRUGO.pl znajdują się wrota do świata kolorów, absurdalnego humoru i sił drzemiących w naturze. Kompletnie nowy layout, zaskakujące informacje i wkręcające animacje to tylko część odświeżonej witryny FRUGO. Z okazji premiery strony napój spod znaku pstrykającego kapsla wspólnie z Szymonem Nyczke, czyli Kolorowym Vlogerem przygotował nietypowy konkurs. Serwis FRUGO.pl powraca do sieci nasączony energią i humorem, jak nigdy wcześniej. Internetowe FRUGO to przejrzysta […]

Nowe smaki FRUGO żelek: moc kolorów na karnawał!

FRUGO Żelki Żółte

W laboratoriach FRUGO pomysł goni pomysł! Po ogromnym sukcesie czarnych, zielonych, czerwonych i pomarańczowych, na półki sklepowe trafiły nowe soczyście owocowe FRUGO żelki w kolorach żółtym i różowym. Kolejna odsłona FRUGO żelek to gorący temperament południowych owoców, który porwie każdego do szalonej karnawałowej zabawy. FRUGO żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata ubiegłego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów. W samym środku karnawału paleta barw FRUGO […]

BLACK gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

FoodCare Mike Tyson Gramy z WOŚP

Marka napojów energetycznych BLACK przygotowała wyjątkową niespodziankę dla fanów Mike’a Tysona! Już teraz wielbiciele gwiazdora mogą wylicytować oryginalne rękawice bokserskie przekazane na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Specjalnie dla polskich fanów Mike Tyson podpisał aż 8 par rękawic, które marka BLACK przekazała Sztabowi Głównemu WOŚP oraz siedmiu sztabom regionalnym. Black Energy Drink współpracuje z Mikiem Tysonem już od ponad roku. Wyjątkowa osobowość, niekwestionowana legenda sportu, najmłodszy zdobywca tytułu Mistrza Świata to człowiek, który nie pozostaje obojętny wobec […]

Czas na rachunek sumienia – rusza Grzechometr marki BLACK!

BLACK GRZECHOMETR

Grzechometr BLACK to najnowsza, grzeszna akcja konsumencka dla fanów marki BLACK na Facebooku. Specjalna aplikacja dla GRZESZNIKÓW na fanpage’u BLACK Energy Drink to jedyne miejsce, gdzie internauci bezkarnie mogą zrobić… rachunek sumienia. Atrakcyjność nagrody uzależniona jest od stopnia „grzeszności” ujawnianych sekretów. Specjalna aplikacja rusza już 14 grudnia i do końca stycznia będzie wyłaniać największych GRZESZNIKÓW. Jakie grzechy popełniliście w tym roku? Jakie nieprzyzwoite uczynki macie na sumieniu? Zadaniem internautów jest udzielanie odpowiedzi na prowokacyjne pytania zadawane […]

Białe żelki FRUGO – moc białego pokuszenia do gryzienia

FRUGO Białe Żelki

FRUGO rozszerza ofertę żelek o nowy smak! Po ogromnym sukcesie czarnych, zielonych, czerwonych i pomarańczowych, na półki sklepowe trafią soczyście owocowe FRUGO żelki w kolorze białym. Wyjątkowa mieszanka mocno owocowego smaku i kuszącej bieli dostępna będzie w sieci sklepów Żabka i Freshmarket już od 11 grudnia. Frugo Żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata tego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów. Wraz z nastaniem chłodniejszych dni […]

FoodCare kontynuuje ekspansję na rynku energetyków – BLOW w rękach Wiesława Włodarskiego!

Blow Energy Drink

FoodCare kupił markę BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały BLOW w rynkowym torcie. Obok BLACK Energy Drink i N-GINE jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa. Tym samym, FoodCare jest obecnie największym producentem wyrobów tej kategorii w Polsce. Marka BLOW zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki […]

Black numerem 1 wśród napojów energetycznych w Polsce!

Napój energetyczny Black

Black Energy Drink jest niekwestionowanym liderem rynku energetyków – wynika z danych AC Nielsen za wrzesień br. Z udziałami na poziomie 26,4 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 18 proc. pod względem wartości sprzedaży – marka zdystansowała konkurencję, w tym globalnego lidera w tym segmencie. Dane z września 2012 r.* pokazują wyraźnie, że Black Energy Drink znokautował rywali – marka jest liderem stawki pod każdym względem. W ujęciu wartościowym Black Energy Drink posiada 18 proc. udział w rynku, […]

Pierwsza na rynku galaretka o smaku multiwitaminy

Galaretka multiwitaminowa Gellwe

Marka Gellwe rozszerzyła portfolio galaretek o nowy, oryginalny smak. Po raz pierwszy na polskim rynku pojawiła się GALARETKA MULTIWITAMINA, wzbogacona o witaminę C, B12 i kwas foliowy. Wspaniały, niepowtarzalny smak sprawi, że galaretka przypadnie do gustu wielbicielom produktów tej marki. Wybór nowego wariantu galaretki nie jest przypadkowy. Multiwitamina jest bowiem jednym z najpopularniejszych smaków na rynku soków i napojów. Receptura nowej GALARETKI MULTIWITAMINA została przygotowana z najwyższej jakości surowców. Oprócz niepowtarzalnych walorów smakowych oraz wspaniałego koloru, […]

Frugo rusza z kampanią „Back2School”

Frugo

Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów. Powrót do szkoły po pełnych wrażeń wakacjach nie dla wszystkich jest powodem do radości, postanowiliśmy więc uczynić go trochę przyjemniejszym. Z pomocą przyszło nam oczywiście FRUGO! Jestem przekonana, że nawet największy malkontent uśmiechnie się na widok zabawnych haseł i z […]

Asseco Business Solutions umacnia pozycję w branży spożywczej

Asseco Business Solutions

Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami. Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja […]