FMCG

Poland & CEE Retail Summit 2015 – branżowe spotkanie roku w Polsce

Już 18-19 marca 2015 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit. Redakcja Przeglądu Handlowego objęła wydarzenie swoim patronatem. Celem kongresu Poland & CEE Retail Summit jest budowanie społeczności, stawiającej sobie za zadanie tworzenie nowej jakości oraz rozwoju polskiego i europejskiego handlu. Każdej kolejnej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit cel ten udaje się realizować w praktyce poprzez m.in.: wspólne definiowanie wyzwań stojących przed sektorem i […]

Abpol Company Polska S.A. wprowadza produkty do Saloników Prasowych Kolporter

Abpol

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]

Branża handlowa i FMCG na Dniach Pracodawców

Dni Pracodawców

Osoby szukające pracy w branży FMCG ubiegły rok mogą uznać za udany, bo liczba ofert w tym sektorze wzrosła o 11% w stosunku do 2012 roku. Najbardziej wzrosło zapotrzebowanie na pracowników produkcji, specjalistów od sprzedaży oraz logistyki. Dobrze zapowiada się również ten rok, w I kwartale liczba propozycji zatrudnienia wyniosła już ponad 4,7 tys., czyli była o 6% większa niż w analogicznym okresie 2013. Lepsza koniunktura oznacza jednak, że trudniej będzie znaleźć odpowiednich pracowników, dlatego […]

Poland & CEE Retail Summit 2014 – podsumowanie

W dniach 19 – 20 marca 2014 roku w Warszawie odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit – czyli doroczne spotkanie przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Ta niezwykła impreza branżowa odbyła się w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Przegląd Handlowy był patronem medialnym tego wydarzenia. Pierwszego dnia kongresu podczas sesji plenarnej poruszone były takie tematy jak: Nierównowaga w światowym systemie gospodarczym, kryzys i przemysłowa gospodarka nietrwałości (prof. Elżbieta Mączyńska, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne) Konsument w roku 2014 […]

Luke Shave – wywiad z dyrektorem ds. Global Retail Marketing z firmy Microsoft

Podczas konferencji branży handlowej i FMCG – Retail Summit 2014, która odbyła się w dniach 19-20 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport – mieliśmy okazję rozmawiać z Lukiem Shave, Global Retail Marketing Lead z firmy Microsoft Business Solutions. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Ile procent wszystkich zakupów online w USA to zakupy produktów spożywczych? Cóż, nie mam żadnych danych statystycznych na ten temat, natomiast szacuje się, że na rynku amerykańskim, jeśli […]

Znamy najlepsze produkty 2014 roku według projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów”

Już po raz dziesiąty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. 4 marca 2014 r. w Warszawie uhonorowani zostali laureaci jubileuszowej, polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – 2014”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos. W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze […]

2 urodziny Przeglądu Handlowego

2 urodziny Przeglądu Handlowego

Dokładnie dwa lata temu, 14 lutego 2012 r. w Walentynki, Przegląd Handlowy ujrzał światło dzienne. Dziś nasz serwis obchodzi swoje drugie urodziny. Za całe te dwa lata dziękujemy wszystkim naszym Współpracownikom, Partnerom, Reklamodawcom, Użytkownikom i każdemu, kto choć raz zainteresował się Przeglądem Handlowym – dziękujemy za wspólny czas i głęboko wierzymy, że ciągły rozwój naszego projektu sprawi, że marka Przegląd Handlowy stanie się jeszcze bardziej rozpoznawanym medium branżowym w Polsce. Mirosław Szul, wydawca www.PrzeglądHandlowy.pl

Poland & CEE Retail Summit 2014 – branżowe spotkanie roku

Kongres Poland & CEE Retail Summit (19-20 marca 2014 r., Warszawa) jest najważniejszym i najbardziej reprezentatywnym dorocznym spotkaniem łączącym przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Jest to miejsce umożliwiające zdobycie strategicznych informacji dotyczących kluczowych obszarów działań firm z sektora, wskazówek dotyczących kierunków rozwoju poszczególnych formatów handlowych, poznania strategii wiodących firm na rynku oraz nawiązywania licznych kontaktów biznesowych, przekładających się na realny biznes. Celem kongresu jest stymulowanie rozwoju handlu w Polsce poprzez zbliżanie do siebie jego kluczowych uczestników, zgodnie […]

Zaproszenie na konferencję Retail GigaCon

Retail GigaCon

Zapraszamy na bezpłatną konferencję Retail GigaCon, która odbędzie się 5 grudnia w Hotelu Courtyard Warszawie. Konferencja ma na celu przegląd najnowszych rozwiązań technologicznych dla skutecznego zarządzania logistyką i sprzedażą. W trakcie wydarzenia poruszone zostaną tematy dotyczące rozwoju sektora sprzedaży detalicznej oraz strategii i innowacyjnych rozwiązań mających wpływ na jego rozwój. Proponowana tematyka wykładów: bezpieczeństwo i skuteczna ochrona danych w sieci handlowych systemy zarządzania siecią sprzedaży systemy raportowania i analiz inteligentne systemy transportowe i logistyczne rozwiązania wspierające zarządzanie […]

Znamy najlepsze produkty 2013 roku!

Produkt Roku Polska - Laureaci 2013

Producenci, bez względu na branżę, z roku na rok zasypują nas kolejnymi nowościami. Jak odnaleźć się w gąszczu produktów, które prawie codziennie wchodzą na polski rynek? Czym kierować się przy wyborze konkretnego asortymentu? Z pomocą konsumentom przychodzą… inni konsumenci. „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” to program skierowany do przysłowiowego Kowalskiego, opierający się na sile rekomendacji klienckiej. Warto szukać produktów oznaczonych tym logo na półkach sklepowych! „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” wywodzi się z Francji i ma już […]