Właściciele eZebra.pl, największego niezależnego polskiego sklepu internetowego w segmencie kosmetycznym, pozyskali silnego partnera do dalszego rozwoju działalności. Jest nim „DINO POLSKA” S.A., jedna z czołowych i najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego w Polsce. Zgodnie z zawartą umową sieć Dino stanie się właścicielem 75% udziałów eZebra. Transakcja zostanie przeprowadzona pod warunkiem uzyskania stosownej zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Siłą naszej platformy są jasna strategia marketingowa, dobrze zaplanowane programy lojalnościowe oraz zautomatyzowane narzędzia utrzymania klientów. […]
e-zakupy
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – popularną […]
Coraz szybszy rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że coraz większa część handlu tradycyjnego przenosi się do internetu. Obecnie rynek e-commerce w Polsce warty jest 35,5 mld zł. Według przewidywań ekspertów, w 2020 roku będą to już 63 mld zł. Czy Twój e-biznes jest gotowy na tak dynamiczny rozwój? Już 8 listopada w Warszawie XIII Targi eHandlu – największy event branży handlu online w Polsce. Hala EXPO XXI ugości blisko 140 wystawców. Zakres ich usług jest bardzo […]
Koniec ze staniem w korkach w drodze do hipermarketu. Dzięki e-zakupom, mieszkańcy Opola mogą już robić zakupy w jednej z największych sieci handlowych nie wychodząc z domu. To, co wyróżnia zakupy za pośrednictwem internetu sieci Tesco to brak wartości minimalnej zamówienia oraz możliwość zamawiania nawet za pomocą smartfona. Czym Tesco chce przyciągnąć klientów? Niskimi cenami i szerokim asortymentem. A to dlatego, że choć kupujemy za pośrednictwem internetu, wybieramy spośród szesnastu tysięcy produktów dostępnych na półkach […]
- 1