Redakcja Przeglądu Handlowego postanowiła sprawdzić przedświąteczne ceny towarów na półkach e-supermarketów, które w Polsce zdobywają coraz większe uznanie wśród klientów. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety działające na terenie Olsztyna i okolic. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych e-Rast.pl (sieć regionalna), Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, według przyjętych przez nas zasad, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. Podstawowym warunkiem raportu jest zasada, że we wszystkich badanych sklepach sprawdzamy ceny tych samych produktów. Poniżej […]
Delikatesy internetowe
Redakcja Przeglądu Handlowego wznawia akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. Tym razem pod lupę wzięliśmy internetowe supermarkety. 23 marca br. postanowiliśmy sprawdzić ceny w sklepach internetowych Tesco.pl, Alma24.pl oraz e-PiotriPawel.pl Raport, zgodnie z przyjętym przez nas standardem, uwzględnia ceny losowo wybranych produktów ze sklepowych półek. We wszystkich badanych sklepach sprawdziliśmy te same produkty. Poniżej przedstawiamy listę 30 losowo wybranych produktów codziennego użytku, biorących udział w badaniu cen koszyków. Ceny najtańszych produktów w zestawieniu poszczególnych sklepów zostały pogrubione. […]
Koniec ze staniem w korkach w drodze do hipermarketu. Dzięki e-zakupom, mieszkańcy Opola mogą już robić zakupy w jednej z największych sieci handlowych nie wychodząc z domu. To, co wyróżnia zakupy za pośrednictwem internetu sieci Tesco to brak wartości minimalnej zamówienia oraz możliwość zamawiania nawet za pomocą smartfona. Czym Tesco chce przyciągnąć klientów? Niskimi cenami i szerokim asortymentem. A to dlatego, że choć kupujemy za pośrednictwem internetu, wybieramy spośród szesnastu tysięcy produktów dostępnych na półkach […]
Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują prognozy? W porównaniu do rynków zagranicznych rodzime e-delikatesy mają wciąż sporo do nadrobienia. W czasie gdy Ocado, czyli największe delikatesy internetowe w Wielkiej Brytanii, wygenerowały 600 mln funtów (ok. 3 mld zł) przychodu, w Polsce wynik ten dla całej branży łącznie wyniósł zaledwie 200 […]
- 1