Delecta rozszerza portfolio przypraw do ciast i deserów o nową propozycję – Mix do śmietany o smaku truskawkowym – jedyny na rynku produkt, zapewniający sztywną konsystencję ubijanej śmietany oraz nadający jej smak i kolor truskawkowy. Oferta z wysokim potencjałem sprzedażowym nie tylko w sezonie owocowym. Lato sprzyja konsumpcji lekkich deserów i ciast z owocami i bitą śmietaną. Mix do śmietany o smaku truskawkowym dodany do 250 ml ubijanej kremówki sprawia, że śmietanka zachowuje sztywną konsystencję, nie […]
Delecta
Delecta rozbudowuje ofertę przypraw do ciast i deserów wprowadzając na rynek trzy nowe produkty: Cukier o smaku cytrynowym (pierwszy na rynku), Przyprawę do szarlotki i Przyprawę do sernika. Dzięki naturalnym składnikom, przyprawy nadadzą domowym wypiekom głęboki aromat korzeni i cytrusów. Cukier o smaku cytrynowym Delecta to pierwsza i jedyna tego rodzaju na rynku kompozycja cukru i naturalnej suszonej skórki z cytryny. Pozwoli nadać cytrusowy aromat ciastom i ciasteczkom, kremom, bitej śmietanie czy deserom. Jedno opakowanie o gramaturze […]
Delecta wprowadza do oferty chrupiące Zbożowe ciasteczka z unikalną kompozycją 5 zbóż: pradawnego amarantusa, orkiszu, owsa, żyta i pszenicy. Zbożowe ciasteczka to pierwsze tego rodzaju ciasteczka do domowego wypieku, dostępne na polskim rynku. Szlachetne składniki i mnóstwo możliwości połączeń z ulubionymi dodatkami stanowią o wysokim potencjale sprzedażowym nowego produktu. Delecta zaprasza do inspirującej zabawy w pieczenie i odkrywanie smaków. Przygotowanie Ciasteczek zbożowych jest bardzo proste, wystarczy dodać podstawowe składniki. Za każdym razem można urozmaicić ich smak wybranymi […]
Delecta wchodzi w segment produktów do dekoracji ciast i deserów, wprowadzając na rynek linię naturalnie smacznych posypek pod nazwą Decorada. Nowa oferta, firmowana odświeżonym logo marki i hasłem Prosto z serca, bazuje na naturalnych składnikach takich jak: belgijska czekolada, zboża i soki owocowe. Idealnie wpisuje się w coraz bardziej istotny trend dobrego i bezpiecznego odżywiania się. Decorada Delecta to dziewięć naturalnie kolorowych i smacznych posypek do dekoracji wypieków, deserów czy kawy. Różnorodność kształtów, barw i […]
Sukces cross-promocji Cukru Królewskiego i marki Delecta w 2014 roku skłonił producentów obu marek do podjęcia decyzji o ponownym połączeniu sił. Właśnie rusza tegoroczna edycja promocji – do każdych 3 opakowań Dżemixu marki Delecta, dodawany będzie 1 kg białego Cukru Królewskiego. Moda na gotowanie oraz zapełnianie spiżarni przetworami domowej roboty nie przemija. Aby pomóc konsumentom podtrzymać tę polską tradycję przecierania, smażenia i wekowania owoców z naszych ogrodów i sadów, producenci Cukru Królewskiego i Dżemixu przygotowali specjalną ofertę. […]
Delecta i Bakalland zapraszają konsumentów do współtworzenia „Wielkiej Księgi z Wypiekami”. Do końca lipca potrwa akcja promocyjna pod hasłem „Festiwal Wypieków”, podczas której zostanie wybranych 100 najlepszych przepisów na słodkie ciasta i ciasteczka. Nagrodzone receptury oraz związane z nimi historie i anegdoty złożą się na książkę kulinarną, która trafi na rynek już tej jesieni. Festiwal Wypieków” to pierwsza, tak szeroko zakrojona, wspólna akcja promocyjna Delecty i Bakallandu – marek, które od 1 lipca br. oficjalnie zafunkcjonują […]
Delecta rozbudowuje ofertę ciast do samodzielnego wypieku, wprowadzając na rynek Kruche i Biszkopt w nowej linii Domowe wypieki. To pierwsze na rynku ciasta bazowe z dodatkiem specjalistycznych gatunków mąk. Domowy Biszkopt Delecta jest lekki i puszysty, po upieczeniu nie opada, dzięki czemu zachowuje swoją delikatną strukturę. Najwyższą jakość wypieku gwarantuje wysokogatunkowa mąka tortowa w składzie produktu. Biszkopt można przygotować w wersji podstawowej i urozmaicić ulubionymi dodatkami – kremem, masą, owocami czy galaretką. Na opakowaniu zamieszczono dodatkowe przepisy na […]
Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br. Owocowy kubek Delecta to linia jednoporcjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat […]
Smak piernika, nieodłącznie kojarzony ze świętami Bożego Narodzenia, w ofercie marki Delecta można odnaleźć w trzech produktach. Łatwe Ciacho o smaku piernika, Piernik kujawski Delecta z edycji limitowanej oraz Piernik Duża Blacha Delecta warto postawić na półce w okresie wzmożonej przedświątecznej sprzedaży. Dla zabieganych – piernik w minutkę! Łatwe ciacho Delecta o smaku piernika to szybka przekąska z mikrofalówki. Zawartość opakowania należy energicznie wymieszać z 6 łyżeczkami zimnej wody i piec w mikrofali przez ok. 1 […]
Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży. Komunikacja ma charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: Delecta. Delektuj się. Łatwe ciacho to słodka przekąska […]