KROPLA to nowa marka napoju stworzona dla wszystkich zapracowanych i zabieganych. Każdy niezależnie od tego co robi, gdzie pracuje lub czym się w danym momencie zajmuje, potrzebuje chwili dla siebie. KROPLA umili tę naturalną potrzebę i pomoże wrócić myślami do obrazów, uczuć i wspomnień, które kojarzą się z przyjemnością, wywołują uśmiech, dają tak potrzebny głębszy oddech. Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych. Sklep i półka to […]
Damian Podawca
Powerade, marka popularnego napoju izotonicznego w Polsce, zwiększa pojemność swoich opakowań. Nowa butelka o pojemności 0,7 l to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku. W drugiej połowie września na rynek trafią pierwsze napoje Powerade w nowych opakowaniach o pojemności 0,7 litra. Zwyczaje zakupowe i preferencje naszych konsumentów ulegają zmianie. Polacy trenują częściej i dłużej, w związku z tym szukają optymalnych dla siebie rozwiązań w kategorii napojów sportowych. Z analiz rynku wiemy, że w czasie jednej wizyty w sklepie […]
Opływowy kształt dopasowany do dłoni, sportowy korek ułatwiający picie w ruchu oraz atrakcyjna wizualnie etykieta. To wszystko sprawia, że nowe opakowanie Kropli Beskidu o pojemności 0,75l wyróżnia się na sklepowej półce. Wygodniejsza butelka dostępna będzie już w drugiej połowie września w handlu tradycyjnym. Wprowadzeniu nowego wariantu towarzyszy silne wsparcie w punktach sprzedaży. Nowe poręczne opakowanie Kropli Beskidu to odpowiedź na oczekiwania systematycznie rosnącej grupy osób wybierających ruch w wolnym czasie. A woda mineralna jest nieodzownym elementem […]
- 1