Czekolada

SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

Marka czekolad Alpen Gold rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga […]

Milka wspiera akcję Szlachetna Paczka

Milka wspiera ogólnopolską akcję Szlachetna Paczka – inicjatywę, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy, dedykowane materiały POS oraz stronę internetową www.fioletowastrona.pl marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem. Szlachetni i delikatni Delikatność, szlachetność i chęć pomocy innym to wartości […]

40 lat marki Kinder Niespodzianka

W październiku br. marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując się do nowych potrzeb konsumentów. Równocześnie niezmienne pozostały te elementy, które czynią Kinder Niespodziankę wyjątkową. Wszystko zaczęło się we Włoszech dzięki pomysłowi Michele Ferrero – zaprojektował on czekoladowe jajko zawierające zabawkę. Na rynku Kinder Niespodzianka pojawiła się w 1974 roku, początkowo we Włoszech i Niemczech. Dziś obecna jest w 60 krajach na całym świecie i […]

Brownie – nowy smak czekolady od Wedla

Czekolada mleczna o smaku Brownie

Do wedlowskiego trio reprezentującego przysmaki rodem z Francji i Włoch dołącza mocno czekoladowa nowość prosto z Ameryki – czekolada z nadzieniem o smaku brownie. Ten wyjątkowy smak najpopularniejszego amerykańskiego ciasta zabierze Cię w daleką podróż po jednym z najbardziej inspirujących kontynentów świata! Marzysz, by poznać prawdziwy smak Ameryki? Chciałbyś wejść na Statuę Wolności i podziwiać niesamowity widok Nowego Jorku lub pędzić żółtą taksówką ulicami Manhattanu, Bronksu lub Queens? Spacerować po zielonym Central Parku, a następnie […]

„Pszczółka” debiutuje czekoladkami Magic Kiss

Czekoladki Magic Kiss

Już nie tylko karmelki, ale od maja tego roku również praliny czekoladowe oferuje swoim klientom Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina. Do sklepów trafiły właśnie czekoladki nadziewane Magic Kiss w czterech oryginalnych smakach: Kokos, Adwocat, Choco i Latte. Postanowiliśmy rozszerzyć dotychczasową ofertę o praliny czekoladowe. Debiutujemy czekoladkami Magic Kiss, które mają wielką szansę podbić serca klientów oryginalną recepturą i zróżnicowanymi smakami. – powiedział Marek Spuz vel Szpos, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”. Czekoladki […]

Wspólna promocja marek Lindt i Lavazza

Lavazza & Lindt

Promocyjne opakowanie kawy mielonej Lavazza Oro z czekoladą Lindt Excellence wchodzi do sprzedaży 12 maja.  Lavazza Quaita Oro, której autoryzowanym dystrybutorem w Polsce jest Mokate, powstała w 100 procentach z najwyższej jakości ziaren Arabiki pochodzących z terenów południowej i centralnej Ameryki. To doskonała propozycja dla koneserów i amatorów mocnej kawy, polecana szczególnie do ekspresów ciśnieniowych. Z kolei czekolada Lindt Excellence Orange Intense charakteryzuje się wyjątkowym połączeniem aromatycznej gorzkiej czekolady z intensywnym soczystym smakiem pomarańczy, wzbogaconym płatkami migdałów […]

Nowe smaki czekolad marki Goplana

Goplana rozszerza ofertę swoich bestsellerowych czekolad o trzy nowe smaki. Tabliczki Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka z dodatkami będą dostępne w sprzedaży od marca br. Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka, znane i lubiane czekolady marki Goplana, zyskały pyszne dodatki. Wzbogacone bakaliami, nowe tabliczki tworzą harmonijne i smaczne kompozycje. Do wyboru: czekolady z mieszanką bakalii, fistaszkami oraz rodzynkami. Klasyczna Gorzka z bakaliami stanowi mix orzechów, rodzynek i skórki pomarańczowej zatopionych w gorzkiej czekoladzie o 60 proc. […]

Pierrot i Bajeczny w nowej odsłonie

Wedel Pierrot i Bajeczny

Marka Wedel prezentuje nowe, karnawałowe kreacje Pierrota i Bajecznego. Smakołyki, dostępne do tej pory w postaci cukierków, batonów oraz czekolad, od stycznia pojawią się w formie pralin, które idealnie sprawdzą się jako miły upominek. Nowy Rok to dla wielu z nas czas postanowień. Niektórzy pragną awansować, inni wyjechać w daleką podróż lub przeprowadzić się na drugi koniec świata. Marka Wedel postanowiła natomiast… rozpieszczać swoich konsumentów od początku roku! Już w styczniu każdy z fanów doskonałych […]

Czelolada Milka Bubbly – jeszcze więcej bąbelków w czekoladzie

Milka Bubbly White

Milka prezentuje nowość w niespotykanej do tej pory formie… bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki czekolady. Innowacyjna Milka Bubbly w portfolio Mondelez Polska S.A. to czekolada o zaskakującym smaku i kształcie. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę słodką nowość. Działania marketingowe nowego produktu z logo Milka obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży, a także w mediach społecznościowych. Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie […]

Szkolny Wedel – czekolada z pysznymi dodatkami na nowy rok szkolny

Wedel Szkolny

Szkolny to mała, 38 – gramowa tabliczka wedlowskiej czekolady, pełna energetycznych dodatków: orzechów arachidowych, cząstek pomarańczowych i chrupek, które wypełniają tabliczkę po brzegi, nadając jej niebanalnego charakteru. Nieduży rozmiar i pyszne dodatki sprawiają, że Szkolny to idealna przekąska dla młodych osób poszukujących zastrzyku energii. Nowoczesna grafika opakowania przyciągnie uwagę konsumentów z grupy docelowej, a niewielkie rozmiary tabliczki pozwolą na łatwą ekspozycję produktu i wspierają sprzedaż impulsową. Wprowadzenie  tabliczki Szkolny wraz z rozpoczęciem roku szkolnego oraz […]