Ciastka

Marka HIT robi imprezę

Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie. Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – czołowa marka w segmencie markiz, Krakuski […]

Rozmowa z Agnieszką Prusaczyk, Specjalistą ds. PR w firmie Bahlsen Polska

Kontynuując cykl wywiadów, po raz kolejny zajrzeliśmy do firmy Bahlsen. Tym razem na nasze pytania odpowiada Pani Agnieszka Prusaczyk, Specjalista ds. PR w firmie Bahlsen Polska. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Marka HIT to jedna z najpopularniejszych marek ciastek wśród polskich konsumentów. Myśląc o markizach, konsument przeważnie kojarzy je właśnie z HITami. Skąd Pani zdaniem wziął się fenomen tej marki? Sukces marki HIT to wypadkowa doskonałego produktu, bardzo dobrej relacji ilości ciastek do ceny, unikalnego […]

Rożki od Leibniz – nowość w segmencie herbatników

Marka Leibniz przygotowała dla dzieci smakowitą niespodziankę – wspaniałe Rożki, które można jeść przez okrągły rok! Leibniz Rożki to nowość w segmencie herbatników. Unikatowy kształt herbatnika w postaci  rożka to ciekawa propozycja na deser lub przekąskę w szczególności dla małych łasuchów. Oprócz atrakcyjnego kształtu Leibniz oferuje pyszne smaki – Rożki dostępne są w dwóch wariantach – z kremem o smaku czekoladowo-orzechowym oraz truskawkowym. Wygodny w trzymaniu wafelek zapewni, że pałaszując Rożki nie pobrudzimy sobie rąk. Co ważne, herbatniki […]

HIT-y marki Bahlsen teraz także w formacie impulsowym

Firma Bahlsen wprowadza kolejną opcję produktową w swoim asortymencie. Znane i lubiane czekoladowe ciastka HIT-y od teraz dostępne są również w formacie impulsowym. HIT-y w formacie impulsowym to nowa wersja jednego z najpopularniejszych produktów na rynku ciastek w Polsce. Poręczne opakowania i display’owy karton z pewnością wzmocni ofertę sklepu o produkt na inne okazje konsumpcji. Produkt otrzymał solidne wsparcie w postaci dedykowanych materiałów POS i aktywności w social media. Sugerowana cena detaliczna wynosi 1,59 zł za opakowanie 48 g. Bahlsen

Rozmowa ze Scottem Brankinem, General Manager Bahlsen Polska & CEE

O firmie Bahlsen, jej pozycji na rynku i planach na przyszłość oraz o polskim rynku ciastek rozmawiamy ze Scottem Brankinem, General Manager, Bahlsen Polska & CEE. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak ocenia Pan rok 2014 w kontekście pozycji firmy Bahlsen na polskim rynku ciastek? Na tle rynku Bahlsen Polska wypada bardzo dobrze. W roku 2014 sprzedaż naszych produktów wzrosła o blisko 10%, a rynek odnotował w tym czasie niewielki spadek o około […]

Caramel Brownie oraz White Choco Delight na stałe w ofercie marki HIT

Dwa  smaki sprzedawane dotychczas przez markę HIT  jako limitowana edycja roku 2014 pozostają w port folio marki na dłużej. White Choco Delight oraz Caramel Brownie to najlepiej sprzedające się w historii marki sezonowe smaki popularnych markiz. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz niepowtarzalne smaki White Choco Delight i Caramel Brownie podbiły serca konsumentów i zyskały ich uznanie. Od początku kwietnia do końca listopada 2014 sprzedanych zostało ponad 100 000 sztuk obu produktów (dane za AC Nielsen, AM-ON […]

Markizy kakaowe „Ciacho” marki Skawa

Polski producent słodyczy – wadowicka firma Skawa, wprowadziła do sprzedaży zupełnie nowy produkt: markizy kakaowe o dumnie brzmiącej nazwie „Ciacho”. Ciacho, są to imponujących rozmiarów okrągłe, kruche herbatniki przełożone znakomitym kremem kakaowym i zapakowane w 300-gramowe ładne i apetyczne opakowania. Markizy Ciacho cechują się słodkim, delikatnym smakiem, dlatego znakomicie sprawdzą się podczas imprezy czy spotkań przy kawie. Skawa

Karmelio – Podwójna fala przyjemności od Krakusków

W ramach uprzyjemniania codziennych rytuałów marka Krakuski wprowadziła do sprzedaży nowe ciasteczka – Karmelio Zbożowe. Po ubiegłorocznym sukcesie Paluszków Karmelio, Krakuski podwajają falę przyjemności! Nowe Karmelio to absolutnie niespotykane dotychczas połączenie karmelu i pysznej mlecznej czekolady, którymi oblane są zbożowe ciasteczka. Karmelio to prawdziwa gratka dla smakoszy ciasteczkowych smakołyków, którzy podążając za trendem zdrowego żywienia, mogą sobie pozwolić na prawdziwą przyjemność. Krakuski Karmelio Zbożowe Opakowanie: 124 g Cena: ok. 3,99 zł Bahlsen

Nadchodzi siła z młyna! Nowa kampania marki Krakuski

Siła z Młyna Krakuski

Nowość od Krakusków – ciastka Galicyjski Młyn, opanowują już sklepowe półki. Od wczoraj rozsiewają się również w Internecie, po to by zebrać wysokie plony! Powołano do życia Zbożydara – brand hero, który wciela się w rolę hipnotyzera i poszukuje biorców siły. Na cele kampanii przygotowano wizerunkowy spot, w którym Zbożydar obdarowuje nas swą siłą, jak również  kampanie bannerową w popularnych portalach oraz serwisach kobiecych i lifestylowych. Informacje o produkcie można znaleźć na stronie internetowej www.galicyjskimlnyn.pl Film: Na stronie oprócz informacji produktowych, można […]

Hit – nowa odsłona najbardziej imprezowych ciastek

Firma Bahlsen, właściciel marki ciastek Hit, wprowadza nową szatę graficzną opakowań swoich produktów. Odświeżona identyfikacja wizualna sprawia, że nowe opakowania są zdecydowanie bardziej nowoczesne i dynamiczne, a dzięki zwiększonej ilości charakterystycznego dla marki czerwonego koloru jeszcze bardziej zauważalne na półce. Zmianom wizualnym zostało poddane logo marki, które bardziej niż dotychczas przyciąga uwagę. Jest większe, intensywnie czekoladowe i niezmiennie bardzo apetyczne. Dodatkowo, odświeżona prezentacja produktów oraz dodatków smakowych została wsparta delikatnymi ilustracjami, które podkreślają warianty smakowe, ale również kojarzą się z dobra zabawą […]