Krakuski, wicelider kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, przechodzą metamorfozę, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów. Marka wprowadza kompleksowe zmiany, obejmujące zarówno odświeżenie szaty graficznej opakowań, jak i zupełnie nową platformę komunikacyjną. Nowa strategia komunikacji została wprowadzona już w marcu tego roku, wzmacniając pozycję Krakusków na rynku. Rebranding marki Krakuski – nowoczesność w klasycznym wydaniu Jednym z kluczowych obszarów zmian jest odświeżenie szaty graficznej opakowań Krakusków. Projekt został zaprojektowany w sposób nowoczesny, ale jednocześnie […]
Ciastka
Dr Gerard obchodzi 30-lecie swojego istnienia. Roczny wolumen produkcji firmy to obecnie ponad 40 tysięcy ton ciastek i krakersów, eksportowanych do prawie 50 krajów świata. Od małego zakładu produkcyjnego w 1993 roku do jednej z wiodących firm na rynku ciastek i wafli w Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce dr Gerard (pod względem sprzedaży) jest 2. graczem w kategorii krakersów i 4. w kategorii ciastek. Przedsiębiorstwo od 30 lat rozwija swoje cukiernicze imperium i nie spoczywa na […]
W tym roku marka HIT wprowadza nową Edycję Limitowaną, która zaskoczy odbiorców unikalnymi wariantami smakowymi. Edycja Limitowana HIT 2023 zachęca do eksplorowania nowości i dzielenia się nimi z ekipą przyjaciół, by pozytywnie nakręcać się nieznanymi dotąd wrażeniami smakowymi. Marka HIT przygotowała dwa warianty smakowe: Zakręcone Banoffee, czyli połączenie karmelu i banana oraz Słodkiego Arbuziaka o smaku arbuza. Edycja Limitowana będzie z łatwością wyróżniać się na tle portfolio HIT oraz konkurencji dzięki wyrazistym opakowaniom. Nowe warianty […]
Na polski rynek wprowadzony został nowy produkt globalnego koncernu Mondelez International – ciastka Milka Crunchy Break. To odpowiedź firmy na rosnące znaczenie produktów on-the-go, po które coraz częściej sięgają żyjący w biegu konsumenci. Globalny trend konsumpcji w biegu on-the-go stymuluje wzrost znaczenia produktów wybieranych impulsowo. Polacy coraz częściej sięgają po produkty w wygodnym opakowaniu. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów Mondelez Polska wprowadził na rynek nowy produkt uzupełniając ofertę tzw. impulsów. Milka Crunchy Break to ciastko […]
Mieszanka cynamonu, goździków i kolendry znalazła się w niezwykle aromatycznej nowości od marki Delecta – Pierniczki korzenny smak. Limitowana, bożonarodzeniowa propozycja jest dostępna w szerokiej dystrybucji od 3 października br. Pierniczki to najpopularniejszy świąteczny wypiek. Dzięki mieszance od marki Delecta ich przygotowanie jest niezwykle szybkie i wygodne. Zawartość opakowania, do której wystarczy dodać jedynie jajo oraz masło lub margarynę, pozwala przygotować ok. 70 ciasteczek. Dołączony do produktu stempelek w kształcie konika, gwiazdki, ludzika lub bałwanka (w […]
Marka Krakuski, będąca liderem rynku w kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, wprowadza nową platformę pozycjonowania pod nazwą „Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana pozycjonowania znajdzie swoje odzwierciedlenie na poziomie całego mix-u marketingowego. Nowe Krakuski to zgrabne połączenie dwóch niezwykle ważnych dla marki i jej konsumentów wartości – tradycji i nowoczesności. Swój wyraz znajdują one w zupełnie nowej szacie graficznej opakowań. Zadbano o mocny branding stawiając na zmodyfikowany logotyp, który jest nie tylko unikalny, ale także mocno […]
Prawdziwa gratka dla smakoszy ciastek marki HIT – nadchodzą kasowe HITY dla grzecznych i grzesznych. Firma Bahlsen przygotowała dwie intrygujące premiery z ciastkami Hit w roli głównej. HIT NIEBIAŃSKI to subtelne połączenie smaku białej czekolady i malin, HIT PIEKIELNY to istne wcielenie ciemnej czekolady i wiśni. Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki […]
Kultowe ciastka HIT firmy Bahlsen Polska dostępne są już w sprzedaży w nowej limitowanej odsłonie na rok 2016. Po ogromnym sukcesie produktów sezonowych nawiązujących do popularnych deserów, marka sięga po klasyczny smak z przeszłości. Nowość HIT Milky o smaku mleka skondensowanego w koncepcie RETRO mocno nawiązuje do modnych ostatnio czasów PRL-u. Zastosowana estetyka minionych lat przykuje uwagę konsumentów przy sklepowej półce. Produkt otrzyma wsparcie BTL w postaci ekspozytorów inspirowanych kształtem kultowej tuby oraz wobblerów w […]
Wyborne ciasteczka Exquisit marki Lambertz – wspaniały wybór 10 rodzajów ciasteczek w jednym eleganckim opakowaniu! Niemiecka marka Lambertz to jedna z najstarszych marek cukierniczych na świecie. Receptury i metody wypieku, przekazywane od 300 lat z pokolenia na pokolenie, zachwycają już kolejne generacje miłośników wyrobów cukierniczych. Ciasteczka czekoladowe Lambertz – pierwsze ciasteczka z polewą czekoladową w historii Niemiec – po dziś dzień rozpieszczają podniebienia najbardziej wymagających koneserów słodkości. Exquisit marki Lambertz to wyśmienita, elegancka mieszanka wyselekcjonowanych ciasteczek najwyższej jakości, która przypadnie […]
Firma Bahlsen wprowadza na rynek Krakuski Petit Beuree w wersji pełnoziarnistej. To idealna propozycja dla wszystkich prowadzących zdrowy tryb życia. Krakuski Petit Beurre Pełnoziarniste dzięki wysokiej zawartości mąki pszennej razowej (79%) stanowią doskonałe źródło błonnika pokarmowego. Produkt doskonale nadaje się także jako składnik zdrowych przekąsek oraz deserów, a jego impulsowy wariant 50 g jest idealny do schrupania na spacerze czy w pracy. Jakość gwarantowana przez Krakuski to brak dodatku barwników, substancji konserwujących i utwardzonych tłuszczów […]